חיפוש
חיפוש

יתרונות וחסרונות של אריחי גומי גלילי

אריחי גומי גלילי נחשבים לאחד מפתרונות הריצוף החדשנים של השנים האחרונות. מהם היתרונות והחסרונות של סוג הריצוף הזה? במדריך זה נציג את היתרונות והחסרונות של משטח אריחי גומי גלילי.

אריחי גומי גלילי – שורה ארוכה של יתרונות

אריחי גומי גלילי גומי נחשבים לאיכותיים וחדשנים במיוחד, בעיקר בעבור חדרי כושר פעילים. הפניות לרכישה של אריחי גומי גלילי עלו בעשרות אחוזים, ולא בכדי. אריחי גומי גלילי אינם סופגים אבק או לכלוך, ולכן אין צורך לבזבז זמן ומאמץ לצורך ניקוי ותחזוקה. באמצעות ניגוב כמו גם יכולת הספיגה של האריח ניתן להבטיח כי לא יְיוּצְּרוּ כתמים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר אלסטי שחור אשר הוא בעל רמת בידוד גבוה מאוד, ולכן כתמים של נוזל או לכלכוך אינם נראים בסוג האריחים הנ"ל. אלמנט נוסף אשר מעניק לאריחי גומי גלילי יתרון ביחס לסוגים אחרים הוא נושא הכנת התשתית. למעשה, אין צורך בהכנת תשתית בטון לצורך התקנה, וזאת משום שניתן לבצע רכישה של אריחים מוכנים במידות מדויקות מחברה מקצועית אשר מתקינה את הריצוף, באופן מהיר ויעיל. נקודה חשובה נוספת בכל הקשור ליתרונות של אריחי גומי גלילי נעוצה בעובדה כי מדובר בריצוף מבודד אשר משמש כבולם זעזועים לכל דבר ועניין, ולכן ניתן להבחין באריחים הללו בחדרי כושר וכן בדירות ובבנייני יוקרה להם חדר כושר, כאשר התגובות של המתאמנים לריצוף חיוביות ואוהדות. משום כך, רכישה של אריחי גומי גלילי דרך חברה מקצועית מהווה יתרון, לאור הסיבות אותן ציינו.

מהם החסרונות של אריחי גומי גלילי?

החיסרון הבולט של אריחי גומי גלילי ביחס לאריחים אחרים נובע מכך כי הוא איננו מקנה מראה יוקרתי למרחב, ולכן יש שיאמרו כי ברכישה של סוג הריצוף הזה לוקחים יותר בחשבון את נושא העמידות, בידוד והמחיר, מאשר את הנראות. בנוסף, מורכב מאוד לבצע תיקונים נקודתיים, אולם ניתן לומר בביטחון מלא כי באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר משווקת אריחי גומי גלילי איכותיים, כמו גם מבצעת התקנה מקצועית, תוכלו לזכות בכל היתרונות אותם ציינו לעיל – כל זאת במסגרת מחיר נוחה לכל כיס.

צמיגים

היכן ניתן לרכוש אריחי גומי גלילי?

אריחי גומי גלילי ניתן לרכוש באמצעות חברת gymastery, חברה אשר מתמחה במתן פתרונות ריצוף מתקדמים. gymastery חרטה על דגלה לשרת כל לקוח ברמה הטובה ביותר, ולכן עובדי החברה מספקים שירות מיומן אשר מבוסס על ותק של שנים רבות בענף. באתר הרשמי תוכלו לבצע רכישה של אריחי גומי גלילי בעבור תיקון ניאגרות וכן התקנה של ריצוף לחדרי כושר ובתים פרטיים, במחיר מצוין ועם אחראיות מלאה. לקבלת מידע נוסף, חייגו למספר 08-9244286 או היכנסו לאתר לצורך ביצוע רכישה מהירה של אריחי גומי גלילי.

 

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה