חיפוש
חיפוש

3 יתרונות למחולל חמצן נייד

אוויר.

אי אפשר בלעדיו.

ככל שהוא נקי יותר, הרי זה משובח. המצרך המרכזי שגופינו מפרק מהאוויר שמסביבנו הוא החמצן.

הוא מרכיב כ- 78% מהאוויר שאנחנו נושמים.

אנשים בעלי מחלות ריאה שונות וקשיים נשימתיים אינם מצליחים לספוג את האוויר שהם נושמים בגוף בצורה מספקת.

בעקבות כך הומצאו מחוללי חמצן רפואיים שמסייעים בהשלמת אספקת החמצן ההכרחית לגוף.

מחוללי חמצן הם הרבה יותר מאמצעי אספקה לאנשים בעלי קשיי נשימה. מה היתרונות של מכשיר רפואי זה, תגלו בהמשך המאמר.

 

טכנולוגיית סינון

מחולל חמצן אוסף אוויר מהסביבה בעזרת מדחס ומסיר ממנו את חלקיקי החנקן. פעולת סינון החנקן מתוך תרכובת הגז משאירה בסופה גז המועשר בחמצן לשימושם של אנשים הזקוקים לחמצן רפואי בגלל רמות חמצן נמוכות בדם. מחולל חמצן מונע את השימוש במכשיר נשימתי שמשתמש בגזים לצורך סינון חמצן ומוריד בכך את הסיכון למטופל.

טכנולוגית ספיחת החמצן החדשה שנקראת PSA למעשה מבצעת סירקולציה של אוויר בתוך המכשיר:

  1. אוויר דחוס נכנס דרך צינור לתוך המחולל.
  2. האוויר עובר פירוק חנקן במסננים
  3. חמצן נקי יוצא מצינור פליטה ייעודי
  4. שאר חלקיקי האוויר נפלטים דרך צינור פליטה ייעודי

מעבר לכל אלו, מחולל איכותי יזהה מתי מתבצעת שאיפה של אוויר דרכו ורק אז יפעיל את כל מערכות הסינון. דרך כך, המחולל חוסך בסוללה, מייעל את סירקולציית האוויר, מספק למטופל חמצן מועשר ואיכותי ואינו עובר שחיקה מעצם הפעלתו.

 

ניידות היא שם המשחק

כשמו כן הוא. אלו שחווים קושי נשימתי ועדיין הולכים לקופת חולים או שמסתפקים במשהו כמו מחולל חמצן נייח, כבדה ומסורבלת, הגיע הזמן להתקדם. מחוללי החמצן הנייחים הם נחלת העבר. בזכות הקומפקטיות, הפרקטיות והנוחות שהוא מביא, מחולל חמצן נייד מסיר את רובן המוחלט של מגבלות התנועה שחלו עלייכם עד עכשיו. זה תקין לחלוטין להסתובב עם מכשיר רפואי הכרחי, במיוחד כשהוא נוח לנשיאה, מקל על אופן הנשימה ומתוחזק ופשוט מאוד לתחזוקה.

פרט חשוב – רוב מחוללי החמצן הניידים יגיעו עם אפשרות טעינה לרכב.

 

נוחות למשתמש

למחולל הנייד סוללה נטענת והיא יכולה להפעיל את המכשיר עד ל- 4 שעות. בנוסף על זאת, כיום מחוללי החמצן מסווגים לפי נפח החמצן שיכולים לסנן ולהעביר לצורך בדקה. משמע – ניתן להתאים את המכשיר בהתאם לקושי הנשימה, תוך מימוש מקסימלי של הפוטנציאל שלו. בנוסף, משקל של מחולל נייד לא יעלה על 2.5 ק"ג, לצורך השוואה, מחשב נייד שמיועד לעיבוד תוכנות מורכבות שוקל בערך אותו הדבר.

התמודדות עם קושי נשימתי לא חייבת להיות כה מכלת משאבים ואנרגיה בזכות מחוללים אלו, וניתן להשתמש בהם גם במהלך טיסות (תלוי דגם המכשיר).

 

מד לחץ

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה