חיפוש
חיפוש

יתרונות של החלקת שיער אורגנית

חולמת על שיער חלק ובריא? במאמר הבא נציג בפנייך את כל המידע לגבי החלקת שיער אורגנית, ומהן היתרונות של ההחלקה ביחס להחלקות דומות.

החלקת שיער אורגנית – הדרך הבטוחה לשיער מושלם ומלא ברק

החלקת שיער אורגנית מהווה בשנים האחרונות את אחד הטרנדים החמים בתחום השיער, זאת לאור פיתוח יוצא דופן בדמות החלקת שיער הנעשית בהתאמה אישית למטופלת, והיא בעלת אפקט שיקומי רב עוצמה. נשים רבות אשר ביצעו בעברן החלקות באמצעות פן או באמצעות החלקות כימיות גרמו ללא יודעין לנזק לשיער המתבטא ביובש, נשירת שיער וכן שיער חלש הנוטה להישבר. למעשה, החלקה אורגנית הינה החלקה שיקומית המתבצעת באמצעות חומרים בטיחותיים ללא ריח או תופעות לוואי, כפי שנפרט כעת.

מכשיר החלקה

יתרונות של החלקת שיער אורגנית

התמיסה ממנה מכינים את ההחלקה האורגנית איננה מכילה פורמלין, חומר אשר נמצא כחומר מסרטן ובו השתמשו לצורך החלקות מהדור הישן. החלקת שיער אורגנית נחשבת לשיטת החלקה עדינה במיוחד, ומשום כך היא איננה פוגעת בשורש השיער אלא מחזקת אותו ועוטפת בקרטין – חלבון חיוני לצמיחת שיער.  זאת ועוד, התמיסה מכילה ויטמינים ומינרלים, חלבון חיטה, תמצית קקאו, אומגה וכן חומרים פעילים ומשקמים נוספים. על כן, החלקה אורגנית החלקה אורגנית מאושרת ע"י משרד הבריאות. ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער, אולם מדובר בהחלקה זמנית אשר מצריך חידוש, בהתאם לקצב צמיחת השיער. נשים אשר עברו את התהליך של החלקה אורגנית דיווחו על שיער נעים למגע הדורש מינימום של תחזוקה, למשך שנה ולעיתים אף יותר, תלוי בקצב צמיחת השיער. יתרה מכך, בניגוד להחלקות דומות החלקה אורגנית איננה מחייבת שימוש בשמפו ללא מלחים, ולכן ניתן להשתמש בשמפו רגיל ללא חשש.יתרון בולט נוסף ביחס להחלקות דומות הוא נושא המחיר. החלקה אורגנית המבוצעת באמצעות ספר מקצועי נאמדת בטווח 600-1,400 ₪, אולם מומלץ במידה והנך מעוניינות לעבור את ההליך לוודא כי אכן מדובר במספרה המשתמשת בחומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות וכן עובדת ע"פ ההוראות הברורות של היצרן, לצורך ביצוע החלקה אורגנית באופן מדויק, ומקצועי.

החלקת שיער אורגנית – הגיע הזמן לקבל את השיער עליו את חולמת

מראה של שיער חלק ומראה ברק מהווה מזה עשורים את חלומן של נשים מתולתלות. משום כך, זוכה ההחלקה האורגנית אין ספור שבחים מנשים וזאת בשל היתרונות אותם צייניו לעיל, כמו גם לאור  העובדה כי תהליך ההחלקה אינו מתבצע על החומר עצמו, ולכן אין עשן או אדים מסוכנים ורעילים אותם עלולים לשאוף. לכן, החלקה אורגנית היא החלקה מצוינת, אולם יש לוודא כי רכישת ההחלקה האורגנית כמו גם המוצרים הנלווה תיעשה באמצעות חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום. לקבלת פרטים אודות רכישת החלקה אורגנית מהמותגים הנחשבים בעולם, היכנסו לאתר HAIRLINE מבית "הכול לספר".

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה