חיפוש
חיפוש

יתרונות של קופת גמל על השקעה בבורסה

מתכננים השקעות בטווח הארוך? אולי בטווח הקצר יותר? בין אם כך או כך, חשוב לדעת היכן אתם משקיעים את כספכם. וכל עוד מדובר בהשקעות כספיות, יהיה חשוב גם לקבל את הייעוץ והליווי המקצועיים הנכונים. בואו נדבר על זה, השקעות קופות גמל VS השקעות בבורסה.

כשמדברים על תכנון תקופת הפנסיה ובכלל על השקעות, חשוב לתכנן בטווח הארוך את הדברים. יחד עם זאת, לפעמים השקעות יכולות להסב נזקים כלכליים גם בתקופות זמן מאוד קצרות. אם כך, אין ספק שצריך לקבל ייעוץ פיננסי לפני השקעות קטנות, או גדולות. יחד עם זאת, בואו נדבר על יתרונות של השקעות בקופת גמל. כאן t190.co.il תוכלו קבל מידע נוסף בנושאי השקעות.

מספר דגשים לגבי השקעות בבורסה והשקעות בקופת גמל

בסופו של יום, כל השקעה תצריך ממכם תשומת לב ופיקוח על התהליכים השונים. כשיש לכם ניהול קל קופת הגמל בעלויות נמוכות, אתם למעשה בידיים הרבה יותר טובות מאשר השקעה עצמית בבורסה וללא ליווי מקצועי. כל עוד אתם צריכים או מעוניינים להשקיע את כספכם, יועצי השקעות יוכלו לספק לכם מידע רלוונטי וחיוני.

באופן כללי, בהחלט ניתן להגיד שקיימת אי יציבות מסוימת בבורסה, מה שמהווה הרבה פעמים חיסרון במהלך השקעות בטווח הקצר, או הארוך. יועצים מסוימים יגידו לכם, שקופות הגמל בדרך כלל מתאפיינות באפיקים יציבים יותר בטווח הארוך. יחד עם זאת, חשוב גם לדעת שבזכות תיקון 190 ניתן לשלם דמי ניהול נמוכים על קופות הגמל.

מתי מומלץ להתחיל לתכנן את העתיד שלנו?

בואו נגיד את זה הכי פשוט, מומלץ להתחיל לתכנן את העתיד כמה שיותר בהקדם. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו להתרחק מהבורסה ומקרנות שונות, חלקו האחר של האנשים יבחר באפיקי השקעות אלו. כולל השקעות בקופות הגמל.

אם אתם מתקרבים לגיל הפנסיה שלכם, או שמא אתם צעירים ומתכננים קדימה, חשוב לקבל ייעוץ פיננסי. בעוד שיועצים מסוימים ימליצו לכם להשקיע בבורסה, יועצים אחרים עשויים להמליץ לכם על קופות גמל רלוונטיות לכם.

חשוב להסתכל על השקעות בטווח הארוך

חשוב לזכור, בין אם אתם משקיעים באפיק השקעות כזה או אחר, אפיקי ההשקעות השונים עשויים להשתנות במשך השנים. ריביות משתנות, כמו כן הערך של מניות בורסה, שערי מטבעות חוץ ועוד. בשורה התחתונה, אם אתם פועלים באופן עצמאי ומשקיעים לבד בבורסה, ייתכן שיהיה צפי לקשיים ומקרים לא צפויים.

חשוב לזכור, גם יועץ ההשקעות הכי ממולח ומנוסה, לא יוכל להגיד לכם מה יעלה בגורל אפיקי ההשקעות שלכם במשך השנים. יועצי השקעות מומחים בלתכנן את ההשקעה שלכם לאורח טווח, תוך הנבת כסף שמגיע בצורה של השקעה. אבל יחד עם זאת, גם יועצי משכנתאות לא יכולים לצפות לחלוטין את העתיד. בסופו של דבר, התפקיד על יועץ ההשקעות הוא לנסות ולמזער את הסיכונים השונים בעתיד דרך אפיקי ההשקעה השונים.

כסף

אולי יעניין אותך גם

פולוסה