חיפוש
חיפוש

כיצד בוחרים אורטופד ברכיים?

סובלים מכאבי ברכיים חריפים ומחפשים אוטרופד מומחה? להלן הדגשים החשובים ביותר שעליכם לדעת.

Free-Photos / Pixabay

כאבי ברכיים – בעיה שניתן לפתור אותה

כאבי ברכיים הן אחד הבעיות הנפוצות ביותר עמם אנשים רבים מתמודדים, בטווח רחב מאוד של גילאים. כך שחשוב לזכור כי מדובר בבעיה נפוצה מאוד. למעשה, לא תמיד כאבי ברכיים מלווים אותנו לאורך זמן ולעיתים הם יכולים לחלוף גם מעצמם, אולם במידה והבעיה חוזרת על עצמה כמו גם הכאבים יכולה להיות החמרה משמעותית במצב עד לכדי ניתוח. לכן, חשוב מאוד לבצע אבחון אצל רופא מומחה ולהיוועץ עמו לגבי דרכי הטיפול והצעדים הנדרשים. כיצד נבחר אורטופד ברכיים? להלן הדגשים החשובים ביותר:

  • ניסיון וותק בתחום – תחום האורטופדיה הוא תחום רחב מאוד, וחשוב לבחור באורטופד ברכיים אשר זו ההתמקצעות שלו והוא עבר התמחות ספציפית בתחום. מאחר ומדובר בתחום מורכב מאוד, חשוב לבחור במומחה לאורטופדיה אשר יש לו ניסיון במקרים דומים כך הוא יוכל להעניק לכם את הטיפול אותו העניק למטופליו השונים לאורך השנים. ככל שיש לרופא יותר ניסיון וותק, כך סביר שהוא יהיה מקצועי וידע לתת את המענה הנדרש בהתבסס על ניסיונו העשיר בתחום.
  • ליווי צמוד לכל אורך הדרך – בבחירת אורטופד מומחה לתחום הברכיים חשוב לבחור ברופא אשר יהיה זמין לנו לכל אורך התהליך. לעיתים, הטיפול יכול לארוך זמן לא קצר ולכן חשוב שנהיה בטוחים כי הרופא שלנו יידע להעניק לענות לנו על כל השאלות כמו גם להיות זמין במידה ונחוש בצורך לפנות אליו. לכן, בחרו ברופא אשר ידע להעניק ליווי צמוד לכל אורך התהליך עד לסיום הכאבים והתחלת חיים חדשים.
  • קבלת המלצות ממטופלים אחרים – כמו בכל תחום בחיים ובפרט בתחום הבריאות חשוב מאוד לקבל המלצות ממטופלים אחרים, וזאת כדי להבין איך היה טיב הטיפול בהם כמו גם כיצד חשו לפני ואחרי שסיימו את הטיפול. לכן, מומלץ לבדוק באינטרנט ולקבל פרטים אודות האורתופד כך שתוכלו להיות בטוחים שאכן מדובר באורתופד מצליח אשר יש לו קהל מטופלים מרוצה ובעיקר נטול כאבים.

סובלים מכאבי ברכיים ומחפשים רופא אורתופד מומחה? פרופ' יונה קוסאשוילי הינו מומחה לכירורגיה האורטופדית, ואשר לו ניסיון של שנים ארוכות כמנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים קפלן וכן במרכזים הרפואיים אסותא והרצליה מדיקל סנטר. פרופ' קוסאשוילי מתמחה בתחום החלפת ירך בגישה קדמית, החלפת מפרק ירך והחלפת מפרק ברך, והוא נחשב לאחד מהמומחים הגדולים ביותר בישראל לתחום כאבי הברכיים. ברבות השנים טיפל פרופ' קוסאשוילי מאות מטופלים מרוצים אשר קיבלו ממנו טיפול מסור וצמוד לכל אורך הדרך. אם ברצונכם לקבוע פגישת ייעוץ השאירו את הפרטים שלכם באתר כך שגם אתם תוכלו לשנות את חייכם ולסיים אחת ולתמיד את כאבי הברכיים הטורדניים.

אולי יעניין אותך גם

פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה