חיפוש
חיפוש

כיצד לארגן ערב אוהלים עם החברים

לא צריך אירוע או סיבה מיוחדת כדי לבלות עם החברים.

כשרוצים לכייף ביחד ניתן לצאת טיולים, למסעדות, למופעים וכד'.

אך כשבאמת רוצים לעשות משהו מקורי עם החברים זה יהיה ערב אוהלים. המאמר יפרט כיצד לארגן ערב כזה.

 

הרוח נושבת קרירה…

מדורות ואוהלים הם לא רק לילדים. ערב עם חברים טובים בהחלט יכול להיות עם אוהלים פרטיים או אוהל אחד משותף לאירוע חד פעמי. באתר is tent ניתן להשכיר אוהל בכל סגנון בו בוחרים ובכל גודל ולארגן ערב כזה. במידה ומשכירים אוהל בחורף חשוב לדאוג לפטריות חימום ובקיץ למיזוג אוויר מיוחד. על מנת שיהיה ערב מוצלח יש לתכנן אותו מראש עם רשימת ציוד נוספת שיש להשכיר ורשימת אוכל משותפת. אפשר לשדרג עם אטרקציה או סתם לשבת מסביב למדורה וליהנות מהביחד.

 

איזה ציוד תצטרכו?

ארגון ערב אוהלים עם החברים מחייב ציוד נוסף מלבד השכרת אוהל. במידה ורוצים להפעיל מכשירים חשמליים כמו מערכת סאונד והגברה, תאורה, פטריות חימום או מזגן, מקרר קטן או פלטה חשמלית תצטרכו להשכיר גם 2 גנרטורים בהתאם להספק החשמלי של המכשירים. גנרטור אחד שיפעיל אותם ושני לגיבוי. אפשר להקרין מצגת של החברים, סרט או שקופיות לשירה בציבור ואז תזדקקו גם למחשב נייד, מקרן, מסך ברקו ומיקרופון. מבחינת העיצוב ניתן להזמין שולחנות וכיסאות לפי כמות החברים או לפרוס מחצלות עם פופים וכריות במיוחד כשמדובר במסיבת טבע. כמובן שתצטרכו גם מוסיקה לריקודים עם מערכת אודיו איכותית או להזמין ביחד תקליטן לאירוע.

 

אילו אטרקציות מזמינים לערב אוהלים עם החברים?

מבחינת אטרקציות ניתן לארגן ערב שירה בציבור, משחקי חברה או חידונים, משחקי פנטומימה וכד' ולחלק משימות הפעלה לחברים. אפשרות נוספת היא לבקש שכל זוג חברים יכין פעילות. במידה ויש תקציב גדול ניתן להזמין זמר או מופע סטנד אפ שיבדר את כולם. את האטרקציות כדאי לבחור לפי הלוקיישן של האוהל וגם לבקש שיבואו לבושים בהתאם. למשל, לערב אוהלים בים רצוי שכולם יביאו בגדי ים, מגבות ובגדי החלפה. אם הלוקיישן במדבר כמובן בגדים חמים רצויים. ניתן לעשות ערב בדואי ולבוא לבושים בהתאם.

 

כיצד להתארגן עם האוכל?

מבחינת אוכל ישנן מספר אפשרויות. ניתן לבקש שכל חבר יביא מאכל אחר על פי רשימה או לעשות ערב מאכלי עדות. אפשרות נוספת היא לקנות בשרים ותוספות כמו סלטים, פיתות, שתייה וכלים חד פעמיים ולהכין ביחד על האש. אפשרות שלישית במידה ויש תקציב היא להזמין קייטרינג, שף פרטי שגם יהיה אטרקציית הערב או לקנות ביחד מגשי אירוח. לא משנה כיצד תחגגו וכיצד תחלקו את המטלות בין החברים. החשוב הוא ליהנות ביחד ולשמור על הבטיחות. כאשר משכירים אוהל לבילוי עם החברים הוא גם ישמור על הפרטיות שלכם וגם על הבטיחות.

 

קמפינג

אולי יעניין אותך גם

פולוסה