חיפוש
חיפוש

כיצד להשתמש במפיצי ריח לשינה טובה?

השינה שלנו היא הזמן שלנו להיטען ולהתחדש, על מנת לקום ערניים וחיוניים ליום חדש.

מחקרים מראים כי שינה טובה משפיעה על בריאות הגוף ועל בריאות הנפש.

כמו כן, שינה טובה מסייעת להתפתחות לש ילדים – לגדילת הגוף, למנוחה נפשית ועוד.

ללא שינה איך היינו מתפקדים? האדם זקוק לשינה עמוקה וטובה אחרי כל יום, ואחת הדרכים ליצור שינה כזו היא על ידי הפצה של ריחות טובים.

 

השפעה של הריח על האדם

אמנם אנו נוטים לזלזל בחוש הריח, לעומת חוש הראייה למשל, אבל יש לו השפעה רבה עלינו מבלי שאנו מודעים לכך. הריח משפיע על תאים במוח בצורה משמעותית – ובכוחו לעורר דחייה, או ליצור רגיעה. אם משתמשים בריח לטובתנו, ניתן להביא לרגיעה לפני השינה באמצעות מפיץ ריח לבית – מפיץ ריח אדים, מפיץ ריח חשמלי או מבער.

 

מפיץ ריח חשמלי

מפיץ ריח חשמלי הוא מכשיר שניתן לקנות במגוון אתרי אינטרנט או חנויות. מכשיר זה עובד על בטריות או שמחברים אותו לשקע – והוא מוציא אדים עם ריח נעים וטוב שנתון לבחירתכם. את הריח עליכם לשים או על ידי טיפות או עם קפסולות שגם אותן אתם תקנו. מדובר במכשיר שכבש א העולם והרבה אנשים משתמשים בו.

 

מבער שמנים

מפיצי ריח לבית קדומים יותר משתמשים בשמני מרפא שרקיחתם הייתה ידועה כבר בתרבויות קדומות – עשב לימון, קינמון, רוזמרין, גרניום ועוד. את שמני המרפא ניתן לקנות בחנויות טבע שונות, למשל ניצת הדובדבן. בנוסף, עליכם לקנות מבער שמנים עליו תטפטפו את השמנים המרפאים והוא יפיץ את הריח בכל חלל הבית. למבער שמנים יש סגולות מרפא ייחודיות.

 

אילו ריחות עוזרים לרגיעה?

כל ריח נעים עוזר לתחושה רגועה ונעימה, משום שהוא מעל הבנו אסוציאציות חיוביות ונוסך שלווה. אבל חשוב לציין שהריחות הכימיים אינם ידועים בסגולות מרפא ייחודיות, בשונה מהשמנים האתריים. אם אתם רוצים להריח שמנים שישפיעו על המוח שלכם ויגרמו לו להירגע, השתמשו בשמנים אתריים. כמו כן, אם אתם לא אוהבים את הריח של השמנים האתריים הוא לא ירגיע אתכם, אז עדיף שתשתמשו במפיץ ריח חשמלי.

 

אילו ריחות בריאים?

אין ריח שהוא לא בריא, אבל הריחות של השמנים האתריים הם בריאים יותר. ריחות של מפיץ ריח חשמלי הם נעימים ולא מזיקים, אך אין להם תרומה בריאותית, מלבד ההנאה שהם מספקים.

 

סיכום

מפיץ ריח הוא אחד הגורמים המשמעותיים שיכולים לסייע לכם ליצור שינה טובה. כיוון שריח טוב מורה למוח להירגע באופן כימי, אתם יכולים להתחיל את השינה שלכם שלווים יותר אם רק תשתמשו במפיץ ריח. יש מפיץ ריח חשמלי שמתאים לחובבי ריחות כימיים, ויש מבער שמנים שמתאים לחובבי ריחות של שמנים אתריים. מאחלים לכם שינה עמוקה וטובה עם ניחוחות משכרים!

מכשיר חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה