חיפוש
חיפוש

כיצד מבצעים השתלת שיער?

שיער זה אחד הדברים הכי משמעותיים מבחינת המראה של בני אדם. אנשים אוהבים שהשיער שלהם נראה טוב, מסתדר ובעיקר שופע. אך מה קורה במקרה שהשיער מתחיל לנשור? שיש קרחות קטנות? מפרצים? גם לזה יש פתרונות הכוללים השתלת שיער בין היתר. איך מבצעים זאת? מה הטכניקה? איזה שיטות קיימות היום? רוצים לדעת? על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מהי השתלת שיער?

הסיבה העיקרית שאנשים יבצעו השתלת שיער היא אסטטית למראה של שיער שופע ויפה. ישנם אנשים שהשיער שלהם מתחיל לנשור בגילאים מוקדמים, שיש קרחות באזור של הקרקפת או מפרצים בקדמת הראש, לכן, הם עשויים לבחור בפתרון של השתלת שיער. באופן כללי, חשוב לדעת כי השתלת שיער נעשית באמצעות טכניקות כירורגיות ולכן, יש לעשות זאת בצורה מבוקרת במקום שמתמחה בכך.

כיצד מבצעים השתלת שיער?

איך עובד התהליך?

הרעיון של השתלת שיער מתבסס על לקיחת עור מגופו של אותו אדם המבצע את ההשתלה, ושימוש בזקיקי השיער שיש בחתיכת העור בכדי להשתיל אותם באזורים בהם יש מעט מאד שיער או קרחות. יש כמה שיטות של השתלת שיעור. השיטה הבסיסית דוגלת בהוצאה של שיער מהחלק האחורי של הקרקפת שהוא שופע שיער והשתלה של באזור שיש בו פחות שיער.

השיטה המודרנית יותר מתבססת על הרעיון של הוצאת עור מגופו של האדם, בעיקר מהחלק האחורי של הקרקפת. לאחר מכן, הרופא יקח את יחידות העור יוציא מהם את שורשי השיער וישתיל אותם בראשו של הלקוח במקומות הרלוונטיים.

 

מה קורה לאחר-מכן?

לאחר תהליך ההשתלה של השיער, לוקח זמן מועט לשיער לצמוח, אך זה צריך לקרות בצורה עקבית. השיער בצמיחתו יכול למלא אזורים שונים בקרקפת שנמצאים ללא שיער. חשוב לדעת כי רק לאחר חצי שנה התוצאה תורגש ברמה של 50% ולאחר חצי שנה נוספת התוצאה תהיה במלואה, כלומר השיער יגדל בצורה טובה בכל האזורים בהם התבצעה השתלת השיער.

בדרך לתוצאה המושלמת יכולה להופיע תופעת לוואי זמנית שגורמת דווקא לדילול של השיער. כאשר ביום-יום עלולות לנשור כמאה שיערות מראשו של האדם שעשה השתלת שיער. כמו כן, יש תופעות נוספות שלוו דווקא יופיעו אצל כל אחד, כמו נפיחות באזורים שונים של הראש. חשוב להקפיד להתנהג ברגישות עם הקרקפת לא לגרד אותה בצורה מוגזמת כיוון והאזור לאחר השתלת שיער עשוי להיות רגיש.

 

בסיכומו של דבר

תהליך של השתלת שיער לא אמור להיות מסובך יותר מידי, אך חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שמחליטים לעשות זאת. השיטות הן שונות, אך מתמקדות בהוצאה של שורשי שיער או חלקי עור עם זקיקי שיער, על מנת להשתיל אותם אצל האדם במקומות בהם השיער הוא דליל או שיש קרחות. לאחר מכן, יש לחכות בערך כשנה עד שרואים את התוצאה הסופית בה כל השיער מתחיל לגדול כמו שצריך.

כיצד מבצעים השתלת שיער?

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה