חיפוש
חיפוש

כיצד מזהים את איכות התכשיטים?

תכשיטים הם חלק חשוב להפליא בחייהם של אנשים רבים, ועבור רבים, מדובר בלא פחות מהשקעה. בין אם אתם קונים תכשיטים להנאה וכיף ובין אם אתם רואים בכך ערך מוסף, חשוב מאד להיות ערניים ולדעת לזהות את איכות התכשיטים וזאת כדי שתוכלו לוודא שאתם מקבלים את התכשיט הטוב ביותר, בכל זאת, מדובר בקנייה שביצעתם ממיטב כספכם.

בשביל להבין את טיב ואיכות התכשיטים, יש מספר גורמים שחשוב לקחת בחשבון, למשל – המתכת, האבנים והעיצוב הכללי. אז קדימה, בואו נדון בכל אחד מאלה בפירוט כדי שתהיו מומחים ותוכלו לקבוע בעצמכם את איכות התכשיטים לפני כל רכישה.

 

ממה התכשיט שלכם עשוי?

סוג המתכת המשמשת לייצור התכשיט היא הגורם המרכזי בקביעת איכותו. המתכות הנפוצות ביותר ליצור והכנת תכשיטים הן זהב, כסף ופלטינה. זהב כלי שבוודאי ניחשתם, הוא היקר ביותר, הוא נפוץ מאד והוא למעשה גם המתכת שניתן להגיע איתה לרמות גימור ברמה גבוהה, מה שלמעשה מאפשר עיצובים מורכבים יותר.

כסף הוא גם בחירה פופולרית, מכיוון שהוא זול יותר מזהב, אך הוא עדיין מתכת חזקה ועמידה. לבסוף, פלטינה היא הנדירה והעמידה ביותר מבין שלוש המתכות והיא משמשת לעתים קרובות בחלקים האיכותיים ביותר של התכשיט. בנוסף, בתכשיטים איכותיים ישתמשו בה במקום בזהב לבן.

תכשיט

מה משובץ?

האבנים המשובצות בתכשיטים יכולות גם להוות אינדיקטור לאיכות. כמובן שאיכותן של אבנים אלו עשויה להשתנות מאוד בהתאם לפרמטרים שלהן. בדרך כלל, ככל שהאבן נדירה יותר, יקרה יותר ובעלת ערך, כך איכות היצירה בה היא משובצת גבוהה יותר. לדוגמה, יהלומים נמצאים בדרך כלל בשיבות של טבעות עשויות זהה או פליטניום. מקום איכותי לא ישבץ אבן יקרה במתכת זולה. באופן דומה, גם החיתוך, הצבע, השקילות והפרמטרים הנוספים של האבנים יכולים להשפיע על איכות התכשיטים.

 

אומנות, פיתוחים ועבודת יד

המראה הכללי של התכשיט הוא גורם חשוב נוסף בקביעת איכותו. ככלל, ככל שהעיצוב מורכב ומסובך יותר, כך האיכות גבוהה יותר. חפשו יצירות שעוצבו בקפידה ומפגינות מיומנות ותשומת לב לפרטים. תכשיטים בעבודת יד כמובן יהיו יקרים יותר, תכשיטים עם פיתוחים ודוגמאות מסורבלות ועדינות יעידו על אמן מוכשר שעבד ימים כלילות על יצירת המופת הזו שאתם עומדים לענוד.

תכשיט

העיצוב הכללי

העיצוב הכללי של התכשיט הוא גם חשוב. חפשו תכשיטים שתוכננו בקפידה וחשבון, תוך התמקדות באיזון וסימטריה. תכשיטים בעלי עיצוב ייחודי ומושך את העין הם בדרך כלל איכותיים יותר מ תכשיטים גנריים שניתן לראות בכל מקום, מה שמתקשר לפסקה הקודמת שלנו – עיצוב קפדני הוא איכותי יותר. בכל אופן חשוב לשים לב לרמות גימור, ברק ומראה כללי של התכשיט.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אלו הם כמה מהגורמים החשובים שיש לקחת בחשבון כשאתם עומדים לרכוש תכשיט חדש.  אין לנו ספק שעל ידי התחשבות במתכת, באבנים, באומנות ובעיצוב הכללי, אתם תוכלו לקבוע את האיכות של של התכשיטים מולכם לגמריי בעצמכם. אם קראתם עד לכאן אין ספק שמגיע לכם צ׳ופר מהמערכת, אז נפנק אתכם בספוילר קטן – תכשיטים איכותיים באמת, תוכלו למצוא בחנויות ג.ר.א.ס תכשיטים, שם איכות היא לא מילה גסה. בהצלחה ותתחדשו!

תכשיט

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה