חיפוש
חיפוש

כיצד מחשבים תאריך לידה משוער?

אם בעבר היינו צריכות לבדוק את תאריך הלידה המשוער שלנו באמצעות הרופא, כיום בדרך פשוטה וקלה ניתן לדעת את התאריך המיועד – וכל זאת באמצעות פורטל תינוק ישראלי.

חישוב תאריך לידה משוער

הבדיקות אותן יש לבצע במהלך ההיריון הן בדיקות מקיפות ביותר, וזאת על מנת לוודא כי בסופו של דבר התינוק יהיה בריא והלידה תתרחש בצורה הטובה ביותר. השינויים הרבים אשר התרחשו בתחום גרמו לכך שכיום ניתן באמצעים טכנולוגים, מתקדמים ובעיקר – חינמים, לקבל פרטים רבים באופן עצמאי וזאת באמצעות פורטל תינוק ישראלי אשר מאפשר בצורה חדשנית לבדוק מהו תאריך הלידה המשוער. אם בעבר התרגלנו לכך שתאריך הלידה המשוער היה מתגלה רק באמצעות הרופא המיילד, כיום בעקבות החידושים הטכנולוגים הרבים ניתן לבצע פעולות רבות כמו גם לקבל מידע קריטי אודות התהליך עצמו, וזאת מהמחשב בבית בצורה נעימה ונוחה. על כן, פורטל תינוק ישראלי אשר נחשב כיום לאתר המוביל בישראל בתחום הריון ולידה מאפשר לך לדעת בדיוק מהו תאריך הלידה המשוער, זאת באמצעות פעולה פשוטה. כל מה שעלייך לעשות הוא  להכניס את התאריך בו החל המחזור האחרון ולאחר מספר שניות לדעת מהו התאריך המשוער. בכך, ניתן לדעת לחשב בצורה מהירה, פשוטה ובחינם, וזאת על מנת לקבוע מתי הוא תאריך הלידה המשוער אשר נשים רבות מעוניינות לדעת כמו גם להיערך, אך חשוב לציין כי יש להיוועץ בו בעת גם עם הרופא המיילד וזאת על מנת לבסס את ההערכה אשר ניתנת ע"י מחשבון הריון ביחד עם הרופא המלווה. מדובר במהפכה של ממש עבור נשים וזאת משום שהפורטל מאפשר לדעת בדיוק את פרטי ההיריון החל מהחלוקה לשבועות, חודשים וטרימסטרים ועד לבדיקות המתקדמות ביותר בתחום ההיריון והלידה.

תאריך לידה

פורטל תינוק ישראלי – הדרך שלך לקבל את כל המידע המקיף

כאמור, פורטל תינוק ישראלי הוא פורטל חדשני וראשון מסוגו אשר מאפשר לקבל מידע מקיף לכל תקופת ההריון, הכולל בין הישאר חישוב תאריך לידה משוער, הנקה, בריאות, וכן הצעות לשמות. הפורטל מאפשר לך, האם העתידית לקבל מידע מקיף לגבי הפרמטרים החשובים ביותר בתקופת ההריון, הלידה ולאחר מכן וזאת באמצעות שורה ארוכה של מאמרים מקצועיים אשר נכתבו ע"י אנשי מקצוע הבקיאים בתחום, כמו גם רופאים מובילים בתחומם. באמצעות הפורטל ניתן לבצע פעולות פשוטות ולקהל מאוד על תהליך ההריון וזאת באמצעות קבלת אינפורמציה מקיפה עוד בתחילת ההריון, כמו גם ביצוע חישוב של הביוץ וזאת על מנת לתכנן את הכניסה להריון בצורה הקלה והפשוטה ביותר. חשוב כמובן להזכיר שוב כי כל האמור בפורטל אינו מהווה ייעוץ רפואי, וחשוב בתקופה הרגישה והקריטית הזאת להיוועץ כל העת עם הרופא המיילד וזאת על מנת לקבל מידע נוסף אשר לו את נדרשת ומעוניינת לדעת.

אולי יעניין אותך גם

מזרון גבינה
תינוקות
איך בוחרים מזרן לתינוק

עברת את השבוע ה30 ואת מתחילה לשוטט באינטרנט באתרים המציעים מוצרים שונים לתינוקות. מתייעצת עם חברים לגבי עגלה מומלצת ומעצבת בדמיונך את החדר לתינוק\ת שבקרוב

קרא עוד »
פולוסה