חיפוש
חיפוש

כיצד משתמשים בשמנים אתריים?

ניתן כיום למצוא מגוון רחב של שמנים אתריים במגוון רחב של ריחות, כל אחד ע"פ טעמו האישי. אדווה בן יקר, מומחית לריחות והבעלים של חברת דאנסנט מסבירה את כל מה שרציתם לדעת לגבי השימוש בשמנים אתריים.

שמנים

מהם שמנים אתריים?

כאשר אנו בוחנים את המושג "שמנים אתריים" חשוב מאוד להבין כי מדובר בשם כולל של שמנים אשר מכילים תערובות שונות כאשר לכל שמן אתריי ישנו מרכיב אחר. כל השמנים הללו הם בעלי מסיסות נמוכה במים ונדיפים, אך החוזק הבולט שלהם הוא שעל אף שמדובר בחומר נדיף, ריחו נשאר לאורך זמן בחלל. הסיבה לכך היא שהריכוז של השמן בחלק מהשמנים הוא ריכוז ארומטי גבוהה ביותר, אשר יכול להפיק ריחות מטריפים לאורך זמן. הפקת השמן הזאת נעשית באמצעות זיקוק באדי מים ולאחר מכן הפקה של השמן ע"י לחץ בקור וכן מיצוי החומר בממיסים אורגנים. לאור העובדה כי המודעות לסגולות המיוחדות של השמנים האתריים עלו מאוד בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעוניינים להשתמש בשמנים אתריים כדי לבשם את הבית או את המשרד, זאת באמצעות שמן איכותי אשר שומר על הריח לאורך זמן ואשר לו סגולות רבות.

כיצד משתמשים בשמנים אתריים?

לשמניים אתרים סגולות רבות המיוחסות לו ואשר כוללות תחושת רוגע, הפחתה של לחץ, עוררות מינית ועוד וזאת משום שהשמניים הללו יוצרים אצל רבים תגובות מידיות באמצעות הרחה או באמצעות מגע ישיר על העור. כאמור, קיימים כיום עשרות סוגים שונים של שמנים אתריים ולכל אחד מהם סגולה ייחודית משלו. לכן, אם אתם תוהים לעצמכם איך משתמשים בשמנים אתרים התשובה היא פשוטה: רוכשים אצל דאנסנט, חברת בוטיק אשר מתמחה ביצירת רייח ייחודי המזוהה עם בית העסק או הבית הפרטי, זאת לאור שימוש בשמניים אתריים אשר נעשים בעבודת יד תוך הקפדה על איכות השירות. באמצעות החברה תוכלו לקבל מגוון רחב של שמנים אתריים כמו גם לקבל מידע נוסף לגבי השימוש בהם אשר כאמור יכול להתבצע הן עבור הפצת ריחות נעימים בבית כמו שעושה מפיץ ריח חשמלי והן עבור מריחה על הגוף. בחברת  דאנסנט תוכלו לבחור מבין שלוש קטגוריות של ריח את הריח הספציפי והאהוב עליכם, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים המופקים ברמה הגבוהה ביותר בתחום מפיצי הריח כיום, זאת על מנת שתוכלו ליהנות מחלל נעים, מרגיע ומהנה בזכות הריחות המשכרים של אחד השמנים האהובים ביותר ע"י אנשים רבים בכל רחבי העולם, ובפרט בישראל. לקבלת פרטים נוספים אודות מבער שמנים או כל דבר אחר, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם באתר ותוך זמן קצר תוכלו גם אתם להתנסות עם מגוון של ריחות הנובעים משמניים אתריים כך שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בשמן הטוב והמדויק ביותר עבורכם, אשר נעשה בעבודת יד ותוך הקפדה על מחיר נוח ואטרקטיבי.

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה