חיפוש
חיפוש

כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם בהופעות קרחות בחלקים מסוימים ובין אם מדובר בנשירה שהיא מוגזמת. גברים חשופים בעיקר לנתונים האלו, וחשופים לקרחות ולדילול השיער כבר מגיל 18.

כתוצאה מכך, מרבית האנשים פונים היום לטיפולים מקצועיים בכדי להשיב את השיער שאבד. תכשירים, הזרקות, קרמים, השתלות שיער, אך מעולם כולם מנצחת שיטה ייחודית המתמחה בפיגמנטציה ומאפשרת הדמיית שיער באופן טבעי עם הטכנטולוגיה הכי חדשנית בשוק. אז כיצד מבצעת הדמיית שיער?

 

קהל יעד

לפני שהתהליך מתחיל, חשוב לבחון למי מתאים הדמיית שיער? אז נכון שהתופעה של הקרחות מוכרת יותר עבור המין הגברי הסובל כבר ממפרצים ודלילות. אך גם נשים יכולות לחוות נשירה קשה, דילול בשיער, ומראה "ריק" בחלק מחלל הראש.

אך הטיפול יהיה שונה בין שני המקרים, אצל גברים ההדמייה תקנה מראה יותר טבעי בעיקר באזור הקודקוד והמפרצים, אך אצל נשים השיטה היא שונה כי הדלילות שלהן לא באה לידי ביטוי במפרצים אלא בין השערות וההדמייה ממלאת להן שם את החלקים החסרים.

 

הכנה לטיפול

במידה והחלטתם ללכת על הדמייה לשיער, חשוב שתדעו שהטיפול דורש הכנה מוקדמת והערכות לקראתו. התהליך אינו ארוך או מורכב, אחרי שבחרתם בעלי מקצוע איכותיים ומקצועיים לעבור איתם את התהליך, אתם קובעים פגישת הכרות קצרה.

במהלך הפגישה עם מומחי השיער, תתאמו יחדיו ציפיות, תעשו בדיקה של הקרקפת, תבחרו צבע לפיגמנט המועדף עליכם, תתכנו את צורת ההדמייה ואת האזורים הרצויים, ובעיקר תעברו על הסיכונים ועל תופעות הלוואי הכרוכות בטיפול.

ההדמייה מדמה קעקוע, ומכיוון שמדובר באיזור רגיש, חשוב לבחור באנשי מקצוע הכי איכותיים שישאירו אותנו מרוצים מכיוון התוצאה נשארת לעיתים קרובות במשך שנים, וישנם לא מעט חובבנים שיכולים להשאיר אותנו עם בלאגן בקרקפת ולכן ציוד איכותי ובעלי מקצוע תותחים צריכים להיות בראש סדרי העדיפויות שלכם.

 

כיצד מתבצעת הדמיית השיער?

ההדמייה היא בעצם מעין איפור קבוע המוחדר לקרקפת באמצעות מחטים קטנים היוצרים פיגמנט המטשטש את החלקים החסרים ומקנה לקרחת מראה מלא וטבעי ביותר. התהליך מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד המורכב ממספר מחטים ודומה מאוד לתהליך של קעקוע. המטפל מבצע חתכים קטנים בכדי לאפשר את החדרת הפיגמנט לעור, ליצירת זקיקי שיער קטנים הנראים לעין.

לעיתים, הטיפול לא מסתכם בפעם אחת והוא דורש מכם להגיע למספר מפגשים בכדי לקבל את התוצאה הרצויה. הטיפול עצמו לא כואב במיוחד אך הוא כן מלווה בתחושת אי נעימות אך לאחריו ניתן לחזור לשגרה כמעט באופן מיידי.

 

סיכום

טכנולוגיית המיקרופיגמנטציה מלווה אותנו כבר תקופה ארוכה, ובאמצעותה, נוכל ל"פצות" על דלילות השיער ועל ההרגשה הפחות נעימה כשמתחילים להקריח. הדמיית השיער הינה טיפול חדשני שנשמר לרוב למשך שנים ומאפשר לנו להנות מהטכנולוגיה המתקדמת במינימום כאב להבדיל משאר שיטות ההשתלה למיניהם.

איבוד שיער

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
מסכות פנים תוצרת בית
אסתטיקה ויופי
איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים

קרא עוד »
הרמת גבות
אסתטיקה ויופי
הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי

קרא עוד »
פולוסה