חיפוש
חיפוש

כיצד ניתן להיגמל מאלכוהול?

גמילה מאלכוהול היא תהליך קשה ביותר הדורש הן גמילה פיזית והן גמילה רגשית, ולכן חשוב לבצע אותה רק במרכז מקצועי כמו מרכז אורנית ויינשטוק.

 גמילה מאלכוהול – גמילה קשה וסיזיפית

על אף המודעות ההולכת וגוברת במדינת ישראל ובעולם כולו לנזקים של אלכוהול, עדיין לצערנו אנו נתקלים בנתונים מדאיגים ביותר בכל הנוגע לשתייה של אלכוהול ולמכורים אליו. למעשה, בשנים האחרונות ישנה עלייה מתמדת בשתיית אלכוהול מתחת לגיל המותר, כמו גם עשרות אלפי אנשים אשר מוגדרים כמכורים לאלכוהול. בשונה מהתמכרויות אחרות, התמכרות לאלכוהול יכולה לגרום לנזק ממשי לגוף, זאת לאור העובדה כי צריכת אלכוהול גבוהה לאורך זמן יכולה להשפיע על הפעילות המוחית, על הכבד ועל איברים נוספים. לכן, קיימת חשיבות גדולה במידה ואתה או בן משפחתך מכור לאלכוהול לגשת לטיפול באופן מידי, וזאת על מנת להפסיק את ההתמכרות. גם בגילאים מוקדמים יותר חשוב מאוד לבצע התערבות מוקדמת, כפי שמסבירים במרכז אורנית ויינשטוק וזאת משום שלמעשה התמכרות לאלכוהול (כמו התמכרויות נוספות) יכולה להתחיל בגילאים מוקדמים ותלוי במספר גורמים פיזיים, פסיכולוגים וסביבתיים. גמילה מאלכוהול היא גמילה קשה ביותר, ולכן לא ניתן לבצע אותה באופן עצמאי או ע"י התערבות של בני משפחה וחברים, אלא רק ע"י מרכז מקצועי אשר בקיא בתחום ויודע להעניק את הטיפול הטוב ביותר עבור המכור לאלכוהול.

גמילה מאלכוהול

גמילה מאלכוהול – רק במרכז מקצועי

כאמור, התמכרות לאלכוהול איננה נחלתם רק של אוכלוסיות ספציפיות אלא מדובר בהתמכרות חוצת גילאים, מגדרים ומגזרים והיא נחשבת לאחת ההתמכרויות הנפוצות ביותר, זאת לאור השימוש ההולך וגובר באלכוהול. ההשלכות של ההתמכרות לאלכוהול  חמורות ביותר ועלולות להוביל לנזקים בריאותיים, פירוק הקשרים המשפחתיים, כמו גם היבטים פלילים. על כן, חשוב מאוד לפנות לעזרה של מרכז מקצועי אשר יודע להעניק את הטיפול הכולל והמקיף ביותר, זאת בליווי אישי של מומחים.

אתם לא לבד – גמילה מאלכוהול באמצעות מרכז אורנית ויינשטוק

טיפול גמילה מאלכוהול הוא טיפול אשר הכרחי עבור אותם אנשים הסובלים מהתמכרות לאלכוהול, זאת לאחר אבחון מקצועי. במרכז הטיפול אורנית ויינשטוק מתמחים במתן טיפול מקיף והוליסטי לאלו הסובלים מההתמכרות ההרסנית הזאת, זאת באמצעות טיפול חדשני אשר מועבר ע"י מומחים בתחום אשר להם ותק של שנים ארוכות במתן עזרה וטיפול מקצועי בתחום ההתמכרויות. הטיפול מתמקד בהתמודדות מול כל המרכיבים הרגשיים הנלווים להתמכרות לאלכוהול, זאת באמצעות תוכנית 12 השלבים הכוללת בין השאר גם טיפול משפחתי ורגשי אשר הוא מהותי ביותר בכל הקשור לטיפול בהתמכרות לאלכוהול. זכרו, כי אם אתם או בן המשפחה אשר מכור לאלכוהול אינו  לבד והצעד הראשון בפתרון הבעיה הוא פנייה למרכז וזאת על מנת לקבל בהקדם האפשרי את העזרה הדרושה לכם. השאירו פרטים באתר והתחילו את הצעד הראשון בחייכם החדשים.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה