חיפוש
חיפוש

כך תבחרו את בית הדפוס המושלם

אם עבודות דפוס הן חלק בלתי נפרד מחייכם, באופן מקצועי או באופן אישי – חשוב למצוא בית דפוס שיתאים לכם בדיוק, בית הדפוס המושלם עבורכם. בית דפוס כזה שתמצאו בו את האיכות שנדרשת עבור ההדפסות שלכם, שתקבלו בו שירות מקצועי ואדיב וכל אלה, במחיר הוגן. כמו כן, חשוב לא פחות שבית הדפוס יהיה ממוקם במקום נגיש ונוח להגעה עבורכם.

 

הגדרת הצרכים והדרישות שלכם

יש כמה שאלות בסיסיות שכדאי לשאול, בעת חיפוש בית דפוס מקצועי – השאלות הראשונות הן שאלות לשאול את עצמכם כדי להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם מבית דפוס, כמו בית דפוס בפתח תקווה  למשל. כשתבינו איזה צרכים יש לכם בתחום הדפוס ומה הן דרישות האיכות שלכם, תוכלו לדעת לפנות אל בתי דפוס רלוונטיים מבלי לבזבז זמן ומשאבים אחרים.

אל תשכחו לבדוק כיצד הם מתקשרים עם הלקוחות כדי שלא יקרה מצב בו אתם שולחים מייל ומקבלים תשובה בפקס. זו היא גם הזדמנות לברר שבית הדפוס ואתם נמצאים באותה הרמה הטכנולוגית, פחות או יותר.

בית דפוס בפתח תקווה

סקר שוק והצעות מחיר

המחיר הוא השורה התחתונה ועל פיו מתקבלות החלטות רבות, לכן זהו שלב חשוב מאוד בבחירת בית דפוס. כאשר תבחרו את בתי הדפוס שמתאימים לצרכים ולדרישות שלכם תוכלו לבקש מהם הצעת מחיר כללית או לבחור בהדפסת ניסיון ממשית, כדי לעשות בקרת איכות עצמאית על האיכות, השירות, הטכנולוגיות והמקצועיות של בית הדפוס.

אל תשכחו שגם מחירים נמוכים באופן מיוחד עלולים להיות סימן מבשר רעות על יכולותיהם המקצועיות – גם כאן יש ניסיון למצוא את נקודת האיזון בין מחיר טוב למוצר טוב.

 

ביקורים במקום ביקורת

יש דברים שצריך לראות וספק פוטנציאלי שייך ללא ספק לרשימה הזו: בין אם אתם מומחים בתחום הדפוס או הדיוטות, ביקור קצר בבית הדפוס יעזור לכם להבין איך הדברים עובדים, אילו טכנולוגיות ואיזה חומרים קיימים בבית הדפוס ועד כמה בית הדפוס פעיל, בשגרה. כמו כן, פגישה פנים מול פנים של הצוות יכולה לגרום ליחס מתחשב ואדיב במיוחד, בהמשך דרככם המקצועית המשותפת.

בית דפוס בפתח תקווה

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

כאשר מדובר על בית דפוס, ברור שיש צורך לאסוף ממנו תוצרים מוכנים, בסופו של תהליך. בחלק מבתי הדפוס תוכלו לקבל שירותי משלוח ואז אין משמעות למיקום של בית הדפוס, בכל מקרה אחר – כולל מצבים בלתי מתוכננים, עבודות חירום, מקרים שמצריכים בקרה אישית וכיו"ב – כדאי מאוד לשים לב שיש דרך נגישה, נוחה וחוקית להגיע אל בית הדפוס, לחנות באזור ולאסוף ממנו תוצרים. לא תאמינו כמה זה יכול להיות חשוב.

 

לסיכום

אם תגדירו נכון את הצרכים והדרישות שלכם, תמצאו בתי דפוס רלוונטיים, ובהמשך, תוכלו לבחור מתוכם את בית הדפוס המושלם בעזרת סקר שוק, ביקור בבית הדפוס ונתונים נוספים.

בית דפוס בפתח תקווה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה