חיפוש
חיפוש

מודרני או כפרי? כך תבחרו את סגנון העיצוב

חולמים לעצב את הבית אך מתלבטים באיזה סגנון לבחור? בחירת סגנון העיצוב המתאים ביותר עבורכם יחזק את הקשר שלכם אל בית המגורים ויעניק תחושת בית, ייצור סדר ואירגון וישרה תחושת מרגוע ושייכות. עם מעצבת הפנים מאיה קדם תוכלו לבחון סגנונות שונים ולבחור מתוכם את המתאים לכם ביותר, מודרני או כפרי או אולי שילוב של שניהם. 

 

מאיה קדם – תכנון ועיצוב פנים

מאיה קדם הינה מעצבת פנים בעלת נסיון של למעלה מעשור בעיצוב דירות ומבני מגורים אשר סיימה את לימודיה במכללת אורט סינגאלובסקי ומתמחה בעיצוב בעל מראה יוקרתי השואב מטרנדים חמים בעולם. באתר הבית תוכלו להתרשם מעבודות קודמות וליהנות מגלרייה עשירה של סגנונות אותם תוכלו לאמץ ולהפוך את החלום למציאות.

מטבח עם מבט לסלון
צילום: מאור מויאל

בחירת סגנון העיצוב

פעמים רבות יש לנו תמונה בראש שראינו במגזין או קטלוג או בבית של מישהו אחר וכל מה שאנחנו רוצים זה 'כמו שלו'. אבל לפני שמחליטים סופית על סגנון מסויים, רצוי לשמור על ראש פתוח ולבדוק סגנונות נוספים, ייתכן כי העיצוב שאליו אתם שואפים נמצא בכלל בסגנון אחר, וייתכן שהוא דווקא יענה על הצרכים שלכם טוב יותר. כך או אחרת, בחירת סגנון העיצוב הינה החלטה מאד אישית וצריכה להגיע מהרגשה שאתם שלמים עם ההחלטה שעשיתם ולאהוב את התוצאה.

 

אילו סגנונות יש?

סגנון עיצובי הוא דבר דינמי, משתנה ומתפתח, יש עשרות סגנונות עיצוביים וחלקם הפכו להיות ה'חותמת האישית' של המעצב, אך כדי לפשט את העניינים חולקו העיצובים למספר סגנונות עיקריים:

  • קלאסי – סגנון השואב מארמונות המלכים והאדריכלות של יוון הקלאסית ומתאפיין בעיצוב קרניז לתקרה ולקירות, תמונות במסגרות כבדות, בדים עשירים, תאורה טבעית ודגש על ריהוט ושטיחים יוקרתיים בסגנון מלכותי ואצילי.
  • רומנטי ( כפרי ) – סגנון השואב מחבל פרובאנס בצרפת או האיזורים הכפריים של אנגליה וצפון איטליה, ריהוט מעץ מלא, לרוב בצבעי פסטל רכים או טבעי, שטיחים וווילונות מאווררים וקלילים, ריהוט פרקטי המתאים למשפחות עם ילדים, הרבה אור שמש, הדפסים פרחוניים ואוירה של בית בכפר.
  • מודרני – ההגדרה 'מודרני' כוללת בתוכה סגנונות רבים שיכולים להיות בסגנון שנות החמישים, השישים, השבעים וכן הלאה, האופנות לעיתים קרובות שואבות השראה זו מזו, אך באופן כללי מדובר על ריהוט פרקטי, חסכוני במקום ובעל קוים נקיים.
  • אקלקטי – עיצוב זה שואב השראה ממספר סגנונות ומשלב אותם ליצירה אחת ומיוחדת. הבית שלכם הופך לייחודי ומיוחד שכמותו אין לאף אחד אחר ויוצר חיבור בין תקופות, מרקמים, חומרים וצורות לכדי קו עיצובי אחד.

 

גם הבית שלכם יהפוך לחלום שמתגשם

אם גם אתם רוצים שהבית שלכם יהפוך לחלום שמתגשם, פנו עוד היום למאיה קדם והתחילו להתרגש ממגוון הסגנונות והאפשרויות שעומדות בפניכם ולבחור מבין כולם מה שהכי מתאים לכם.

פינת אוכל
צילום: מאור מויאל

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה