חיפוש
חיפוש

מביזנס לפלז'ר: כך תהנו מטיול העסקים בברלין

מתכננים טיול עסקים לברלין וחוששים לטבוע בעבודה במקום ליהנות מהעיר התוססת? לפניכם רשימת פעילויות מומלצות שישדרגו כל חופשה עסקית ויהפכו אותה לבלתי נשכחת. נשמע לכם טוב מדי בשביל להיות אמיתי? פשוט המשיכו לקרוא.

 

ברלין – למה כן כדאי לערבב ביזנס עם פלז'ר

בברלין יש הכל מהכל. היא ידוע כעיר סופר ליברלית, יש היגידו "חלוצה בתחומה", וככזו היא שמה את בירות אירופה האחרות בכיס הקטן, אז לא משנה מה הפויזן שלכם – תמצאו אותו בברלין וחבל לפספס את ההזדמנות. אם תשאלו אותנו, זה בסך הכל עניין של מינון ושום דבר לא חייב לבוא על חשבון השני, אז אם כבר ברלין, תיהנו ממנה! איך עושים את זה?

נסיעת עסקים לברלין

עובדים? תבחרו מאיפה

למעט פגישות עסקים והתחייבויות כאלה ואחרות, יש סיכוי גדול שתמצאו את עצמכם מחוברים למחשב הנייד ועובדים ממנו, כך שעל פניו, זה לא ממש משנה היכן תהיו. האומנם? אם הבחירה בידיים שלכם – תבחרו היטב. בית קפה שיקי, מרפסת פנורמית של מלון יוקרה או אפילו תחת עץ רענן בפארק אורבני – מה שעושה לכם את זה.

 

אל תשכחו לנוח

בין ים העבודה שאתם טובעים בה, חשוב שתדעו לעצור רגע ולהעריך את המקום שאתם נמצאים בו וגם את עצמכם. במילים אחרות: פנו לעצמכם זמן! לאחר מכן תוכלו לבחור איך לבלות אותו – מסע קניות חסר מעצורים, ביקור באטרקציות מאסט, שמירה על שגרת הכושר שלכם וכיו"ב. לרעיונות נוספים על מקומות מעניינים בברלין לחצו כאן ולא תתאכזבו.

נסיעת עסקים לברלין

השקיעו באוכל שלכם

לא משנה כמה עסוקים אתם, אתם חייבים לאכול, מה שמהווה הזדמנות נהדרת לחוות את המטבח המקומי שהוא לא פחות ממעולה – בברלין יש המון מסעדות, דוכני רחוב ושווקים שלא יותירו אתכם רעבים אז אין סיבה שלא תיהנו מלפחות ארוחה אחת מושחתת, מדי יום.

 

גרנד פינאלה

סיימתם יום עבודה ואתם מותשים? חכו רגע לפני שאתם חוזרים למלון ופורשים לשנת היופי שלכם. ברלין ידועה בזכות סצנת חיי לילה מעולה שפשוט כיף לחתום איתה את היום. תאמינו לנו, עם כמה שזה נשמע מעייף, זה יתדלק אתכם באנרגיות לקראת הבוקר הבא.

מה בנמצא? מסיבות מסתוריות, פאבים מסורתיים וכל מה שביניהם, אבל אנשי העסקים של ברלין בדרך כלל מוצאים את עצמם באחד מהבאים:

  • ברים מוקפדים (כאלה עם קוד לבוש במלונות היוקרה של העיר, למשל).
  • מופעי קברט שמשאירים לברודווי אבק.
  • מועדוני ג'אז לוהטים עם הופעות חיות שלא ישאירו אתכם אדישים.
  • קזינו. כמובן.

לסיכום, אם חשבתם שטיול העסקים שלכם לברלין נידון מראש להיות משעמם ואפרורי – תחשבו שוב. יש המון דברים ופעילויות שיוכלו להפוך אותו לאחת החופשות הטובות בחייכם והשלב הראשון הוא להחליט שמגיע לכם ליהנות, במיוחד אם זה על חשבון מקום העבודה.

נסיעת עסקים לברלין

אולי יעניין אותך גם

פולוסה