חיפוש
חיפוש

כך תשלחו SMS גלובלי ללקוחות שלכם

כיום כמעט ואף אחד לא משתמש ב- SMS לשיחות יום יומיות, אך אנו מקבלים עשרות הודעות בחודש מעסקים שונים, מקופת החולים, ממוסד הלימודים ומטעם העבודה שלנו.

השימוש במערכת SMS הינו בעל יתרונות רבים לעסקים וחברות, אותם נפרט במאמר הבא.

 

מהי מערכת לשליחת SMS?

כל עסק צריך ליצור קשר עם הלקוחות שלו, הקיימים והפוטנציאלים, על מנת לשמר את מועדון הלקוחות שלו ואת הכנסותיו. מערכת שליחת הודעות היא אחת הדרכים של העסק לשמור על הקשר הזה, במינימום מאמץ. המערכת הדיגיטלית תאפשר לכם להגדיר רשימת תפוצה, אליה תוכלו לשלוח את אותה הודעה SMS בלחיצת כפתור אחת. מינימום מאמץ כבר אמרנו?

 

הלקוח שלכם יעדיף SMS

על אף שההודעה המתקבלת היא גלובלית, ניתן להוסיף נימה אישית באמצעות הוספת השם הפרטי של הלקוח. בכל מקרה, הלקוחות שלכם יעדיפו לקבל הודעת SMS, החושפת את כל הפרטים שרציתם להעביר להם, מאשר לקבל שיחת טלפון מנציג שתגזול מהם זמן, ולכם זמן וכסף.

 

שמירה על קשר על הלקוחות

שליחת מסרונים יכולה לשמש אתכם לצורך עדכון הלקוחות שלכם באופן יומיומי, מבלי להחזיק מערך שירות שלם של עובדים. תוכלו להזכיר ללקוח שלכם מתי התור שלו בקופת החולים, תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם על מבצעים, ואפילו תוכלו להתריע בפני העובד שלכם שהוא שכח להחתים את זמן הכניסה שלו לעבודה.

 

כלי שיווקי מוצלח

הודעת SMS, אותה מקבלים לפלאפון בכל מקום שבו נמצאים, מתאפיינת באחוזי פתיחה גבוהים. למה הכוונה? דמיינו את עצמכם מקבלים מייל, כאשר אינכם פנויים באותו הרגע. סביר להניח שתדחו את פתיחתו למועד מאוחר יותר. לעומת זאת, הודעת SMS משדרת משהו קליל וזריז יותר, כך שהרבה מהלקוחות שלכם יפתחו את ההודעה מכם מיד לאחר שהתקבלה, ואף ימלאו אחר ההוראות שלכם.

 

איך אני שולח הודעת SMS גלובלית?

האמת היא, שניתן למצוא מערכת שליחת הודעות SMS חינמית, ברחבי האינטרנט. אולם זה לחלוטין לא מומלץ. שליחת הודעות SMS לפלאפונים של אנשים פרטיים חושפת אתכם לתביעה מטעם חוק הספאם, כך שחשוב שתדעו לעשות את זה נכון. בנוסף, מערכות חינמיות שכאלה בדרך כלל מוגבלות ולכן פחות מומלצות לשימוש עסקי. תוכלו למצוא מגוון חברות המציעות פתרונות שיווק ופרסום, בניהם גם שירות שליחת SMS, הכולל גם הפקת דוחות וסטטיסטיקות רלוונטיות שיעזרו לכם לשפר את השיווק והמכירות.

 

לסיכום

מערכת שליחת SMS הינה דרך יעילה ליצירת קשר עם לקוחות, באמצעות שימוש ברשימות תפוצה ואלגוריתמים נוספים. באמצעות המסרונים תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם, תוך שאתם מגדילים את הסיכויים שהם מצידם יפתחו את ההודעות מכם ויחשפו למידע אותו רציתם להעביר. לעסקים וחברות מומלץ לפנות לחברה מסודרת המציעה שירותי הודעות ב- SMS, כך שתהיו מוגנים בפני תביעות, ובכל בעיה במערכת יהיה לכם אל מי לפנות.

 

שליחת מסרונים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה