חיפוש
חיפוש

כך תתכננו את מטבח החלומות שלכם בקלות

החלטתם לשפץ את המטבח או עוברים לדירה חדשה? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל הטיפים הנכונים ביותר שכדאי שתדעו לפני שאתם מתחילים. אז אם גם אתם רוצים לשמוע כיצד לתכנן את המטבח המושלם – המשיכו לקרוא!

 

שימו לב למיקום הפוטנציאלי של מוצרי החשמל

כאשר מתכננים מטבח, חשוב מאוד לתכנן מראש את מיקומם של מוצרי החשמל במטבח. הדבר נחוץ משום שלמוצרי חשמל גדולים כמו מקרר, תנור ומדיח עשוי להיות גודל שונה ולכן חשוב לתכנן את המטבח בהתאם לגודלם של מוצרי החשמל שאתם מייעדים עבור המטבח שלכם. על מנת למצוא פרטים נוספים אודות מוצרי החשמל למטבח, היכנסו ללינק הבא: https://oryx.co.il.

מִטְבָּח

בצעו מדידות של שטח המטבח כולו ואלמנטים נוספים מסביב

לפני שאתם שולחים את תכנית ליצרן המטבחים, חשוב מאוד למדוד את שטחו של המטבח בכל מקום שצריך. כך תוכלו למפות את פתחי הניקוז, את מיקום השקעים ואת מיקום החלונות והדלתות שביחס למטבח. שימו לב כי למרות שלמודד מטעם היצרן יש את התכנית, כדאי בכל זאת להסביר לו על התכנון של כל אלמנט ביחס למיקום הייעודי לו על מנת לוודא שאין טעויות בשטח.

 

בעת התכנון, נסו לשים לב לסדר הפעולות שלכם במטבח

כאשר מתכננים את המטבח המושלם, חשוב לשים לב לסדר הפעולות שלכם במטבח על מנת שיהיה לכם את רמת הנוחות הגבוה ביותר בזמן שאתם מבשלים במטבח החדש שלכם. לצורך כך, נסו לחשוב האם יש לכם מספיק משטח עבודה בסמוך לכיור והאם יש לכם מספיק מרחב עבודה ביחס לכיריים. לרוב עבודת הבישול נעשית בסמוך לכיריים והכיור ולכן חשוב מאוד למקם את משטח העבודה הייעודי בסמוך אליהם.

מִטְבָּח

הקדישו מחשבה לעיצוב

מאחר ועיצוב המטבח הינו האלמנט הבולט ביותר בסופו של יום – חשוב מאוד לחשוב על העיצוב המתאים לכם ביותר. כך למשל, חשוב לבחור מראש איזה חומר גלם תרצו שיהיה הדומיננטי ביותר במטבח. האם תרצו מטבח מעץ או מפורמייקה לבנה. האם תשתמשו בצבע אחיד או במספר צבעים שישברו את הגוון האחיד.

בנוסף, נסו לחשוב מראש האם יש לכם מקום לבר בצמוד למטבח שניתן לאכול בו. היתרון בהוספת בר במטבח חדש הוא לא רק אפשרות הישיבה שיש לכם אלא גם הוספת אפשרויות האחסון הנוספות שניתן להעניק למטבח שלכם.

 

התייעצו עם אנשי מקצוע

על מנת להבטיח שהתכנון של המטבח שלכם הוא המדויק ביותר. מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום שאולי יוכלו לסייע לכם לחשוב על אפשרויות תכנון מתוחכמות יותר שאולי פספסתם בעצמכם. ניתן אף להתייעץ עם משפחה וחברים ולבקש מהם להסיק מסקנות לגבי תכנון המטבח שלהם על מנת שלא לחזור על אותן טעויות.

 

לסיכום,

אם אתם רוצים לתכנן את המטבח המנצח – שימו לב לאלמנטים חשובים כמו מיקום המקרר, הכיריים והמדיח וזכרו למדוד את כל המטבח מראש על מנת ליצור את התכנון הנכון והמתאים ביותר לשטח המטבח שלכם.

מִטְבָּח

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה