חיפוש
חיפוש

כלים חד פעמיים קונים רק בסיטונאות

הלוגיסטיקה שעומדת מאחורי ניהול של כל עסק ועסק, דורשת תיאום בין מחלקות שונות, תיאום שהרבה פעמים לא בא בקלות וגם אם כן, אינו נטול פנצ'רים. מכירים את זה שאתם קונים הביתה חבילה של מזלגות חד פעמיים, חוזרים עם הקניות ואז מגלים שבעצם פספסתם לחלוטין את העניין שגם כפיות חד פעמיות נשארו לכם ממש ספורות? עכשיו אין ברירה חוץ מלהטריח את עצמכם פעם נוספת לחנות.

אנחנו בטוחים שהרגשתם את הבאסה, בדיוק כפי שכולם היו מרגישים. ועכשיו תחשבו על זה ברמה של מוסדות ותבינו כמה קשה לפעמים להגיע לתיאום הלוגיסטי המיוחל בין המחלקות בכל הנוגע לרכישת מוצרים חד פעמיים שהם זקוקים להם. אז מה הפתרון אתם שואלים? ובכן, הפתרון הוא די פשוט ודי מבריק בו זמנית – קניית כלים חד פעמיים בסיטונאות.

מה הפלוסים והאם יש מינוסים לשיטה, האם אפשר לקבל מוצרים עם הדפס של החברה והאם זה באמת חסכוני לעסק? בואו ונגלה.

 

 איך לא חשבנו על זה קודם?

למען האמת, כבר רבים המוסדות שכן חשבו על פתרון קל זה והבינו שמדובר בפתרון מבריק. במקום לרוץ ממחלקה למחלקה, למנות מספר אנשים בכל מחלקה שיהיו אחראים לעניין הרכש וככל הנראה יגרמו לבלגן – פתרון של קנייה בסיטונאות מצטייר כפתרון נהדר.

אדם אחד שיהיה אחראי על אסיפת המידע מכל המעורבים בעניין, בדיקת המחסנים והכנת רשימה של החוסרים והאופציה לעשות הזמנה מרוכזת שתגיע עד בית העסק ביום ובשעה שנקבעו – כל זה מאפשר התייעלות אמיתית.

 

 ומה עם מינוסים?

גם בניסיון מאוד גדול למצוא מינוסים לקניית כלים חד פעמיים בסיטונאות, לא הצלחנו למצוא כאלה. גם כאשר ממש חקרנו אתר שבו מצאנו את כל מה שחיפשנו – https://www.starprofessional.co.il/. איך זה הגיוני? פרט לעניין של עשיית הזמנה מרוכזת והצורך להתרגל לסגנון זה ולא לריצה יום יומית למכולת הקרובה – אין לשיטה חסרונות כלל.

 

 הדפס הלוגו של החברה המזמינה

הרבה חברות ומוסדות מבינים את החשיבות של המיתוג העצמי ומשקיעים אקסטרה זמן ואקסטרה כסף בבידול המותג ממותגים אחרים – לכן הם ככל הנראה יחפשו את המוצרים שניתן למתג ואת מי שמציע לעשות זאת. האם ניתן להשיג מוצרים ממותגים בהזמנה סיטונאית? ברור שכן ואפילו מדובר בשיטה שתקל על החברה או המוסד לבדל את עצמה מהשאר ותקדם את הפרסום וההיכרות עם המותג.

 

 ולשאלת השאלות – זה באמת חסכוני לנו?

התשובה היא כן. כאשר אתם רוכשים מוצרים בסיטונאות, החברה הסיטונאית בעצם מתפקדת על תקן המחסן של החברות שמייצרות את המוצרים החד פעמיים. כאשר אתם הולכים לקנות בחנות, אתם בעצם רוכשים את הכלים החד פעמיים מידיהם של מתווכחים – מתווכחים בין מפעלי הייצור לבין הלקוחות וכיאה לתחום התיווך, אתם ללא ספק משלמים יותר.

חסכוני? בטוח.

חד פעמי, כלים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה