חיפוש
חיפוש

2 כלים שעוזרים לבניית אתרים ב-2021

בניית אתר יכולה להראות כמו משימה מאוד מפחידה לאנשים שלא בנו אף פעם אתר.

אך תתעודדו, בעזרת צעדים וכלים נכונים היא יכולה להיות הרבה יותר קלה ממה שדמיינתם.

אתם לא צריכים לשלם כיום הון עתק בכדי ליצור אתר, ואתם גם לא צריכים להיות מומחים בבניית אתרים.

ישנן שתי אופציות מעולות עבור זאת: שימוש בבונה אתרים ושימוש בWordPress.

 

שימוש בבונה אתרים

שימוש בשירותים של בונה אתרים יכול להקל עליכם מאוד את תהליך בניית אתר אינטרנט. הכלים המקוונים הניתנים היו בשוק, לא צריכים מיומנות טכניות אדירות או יכולות קידוד, הם דווקא מכוונים להתחלה באופן מידי.

תוכלו להשתמש בבונה אתרים כדי ליצור אתר מעולה תוך שעות ספורות, ואם החברה שלקחתם את שירותיה מספיק מקצועית, לעיתים אפילו בתוך תקות. מרבית בוני האתרים מספיק שירות מצויין עבורכם ועבור הכיס שלכם. לחלק מהבונים יש ממשק בעברית והם מציעים גם תקופות התנסות חימניות. כך שלא תצטרכו להזין פרטי אשראי לשימוש.

כאשר אתם בונים אתר, קחו בחשבון שתצטרכו לדאוג גם לחווית המשתמש בו. למעשה חווית המשתמש יכולה לעשות את כל ההבדל בין אם הלקוחות ישתמשו באתר או לא.

אצלנו, סטודיו בי וואן, תוכלו להנות מאופציה של הקמת אתר וגם אפיון חווית משתמש עבור האתר שלכם. כך שלא רק יהיה לכם אתר, אלא הוא גם יהיה שימושי.

 

שימוש בWordPress

בוני האתרים היא האופציה הקלה והפשוטה ביותר שלכם להעלות אתר אונליין. אם אתם מחפשים דרך ידידותית נוספת ותהליך יותר טכני של בניית אתרים, תוכלו להשתמש ב-WordPress. בשונה מבונה אתרים, שימוש -בWordPress לא תמיד פשוט לתפעול, אך עדיין תחילת שימוש בו היא יחסית קלה. ישנו מגוון עצום של פלאגינים ותבניות חינמיות שיוכלו להעניק לכם אפשרות בלתי מוגבלות להתאמה אישית.

מה שאומר שאינם נדרשים לדעת קידוד או להיות בעלי ניסיון רב על מנת לבנות אתר בצורה מקצועית. ניתן לבנות את השימוש ב-WordPress מבלי לשכור מפתל, אך אם אתם חדשים בעולם בניית האתרים, ייקח יותר זמן ללמידה וכך יהיה עיקוב בהקמת האתר שלכם.

 

קחו את האתר שלכם לשלב הבא

אחרי שבניתם את האתר שלכם, בין אם בחרת בבונה אתרים ובין אם בחרתם שימוש ב-WordPress, אתם צריכים להגיע למצב שבו יבחינו באתר שלכם מבין כל האתרים. אם תרצו שהלקוחות יבקרו דווקא באתר שלכם אתם זקוקים לכמה דברים נוספים: עיצוב לוגו, שכרו מעצב, בצעו אופטימיזציה לאתר שלכם והגדילו את השיווק שלכם בעזרת מייל.

 

לסיכום

כאשר תרצו לבנות אתר תוכלו להשתמש בבונה אתרים ובשימוש בWordPress. שניהם יבנו לכם אתר בצורה מצוינת. אך רצוי ואם אין לכם ניסיון בהקמת אתר ואפיון האתר, להשתמש בבונה אתרים שגם יגרום לחוויית המשתמש באתר שלכם להיות יוצאת מן הכלל.

 

איש דיגיטל

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה