חיפוש
חיפוש

כל האקסטרים במקום אחד – הכירו את אקשן מוטורס

חולי שטח? לא יכולים לעבור יותר מדי זמן בלי לנשום קצת אבק דרכים או להתלכלך בבוץ? מתים על אקסטרים? תמיד התעניינתם בכל מה שקשור לשילוב שבין ספורט, אקסטרים, טבע, ושטח? אוהבים רכבי שטח וכל מה שקשור אליהם? אם כן, אז הגעתם בדיוק למקום הנכון. אנו הולכים להכיר לכם כאן את אחד האתרים שכנראה יהיו הכי מעניינים מבחינתכם באינטרנט, כזה שבו תוכלו למצוא המון מידע על כל מה שקשור לעולם הזה של רכבי שטח. מוכנים? בואו נתחיל!

 

אז מה זה אקשן מוטורס?

בשנים האחרונות, רכבי שטח הופכים לדבר פופולרי מאוד, ואנו רואים אותם כמעט בכל מקום בשטח. האמת היא שדי ברור למה, מדובר על כלים עוצמתיים מאוד שמאפשרים להרבה אנשים לטייל ולסייר בשלל מקומות. זה כמובן חוץ מהייעוד המקורי של אותם רכבים לעבודה בתחומים כמו חקלאות וגינון, שם הם מביאים תועלת רבה.

אתר אקשן מוטורס נבנה על מנת לספק לכל חובבי התחום מקור מידע אמין ומסודר, שבו הם יוכלו ללמוד על החברות השונות, הדגמים השונים, ועוד. האתר נגיש ונוח מאוד לשימוש, וכדאי מאוד לכל חובבי ספורט האקסטרים המוטורי להיכנס אליו. יחד עם צוות האתר הכנו לכם כאן הסבר ראשוני שבו נלמד על שני רכבים שרבים מתבלבלים ביניהם.

אקשן מוטורס

טרקטורון

טרקטורון הוא רכב שטח פתוח שבו נוהגים כמו באופנוע – אין לו הגה, והשליטה בכלי מתבצעת בעזרת הכידון. לטרקטורון אסור לעלות על הכביש, והוא נחשב לרכב שטח עם יכולות עבירות משמעותיות ביותר. הטרקטורון פותח ככלי עבודה, בעיקר למשקים חקלאיים, אך כיום רוב מי שמחזיק בטרקטורון עושה את זה בשביל הכיף ולא לצורכי עבודה. מה שהופך את הכלי הזה לכל כך פופולרי הוא העובדה שאפשר להוציא רישיון לטרקטורון לפני שמוציאים רישיון לרכב רגיל, וכמובן יכולות השטח והעבירות שלו.

 

רכב שטח-פנאי

רכב שטח הוא לא טרקטורון, ובהגדרה הזו נכללים כלים כמו RZR ועוד, שרבים מכנים טרקטורונים. אלו רכבים שנועדו לנסיעה בתנאי שטח קשים, אך הם מתאימים גם לנסיעה על הכביש, ומותר ליסוע איתם על הכביש על פי החוק. השליטה ברכבים הללו נעשית בעזרת הגה, ויש  בהם מקום ל- 2 או ל- 4 נוסעים. מדובר על כלים עוצמתיים מאוד עם הנעת 4X4, נעילות דיפרנציאל, מנוע חזק ביותר, מיגון של חלקי הרכב השונים, מערכת מתלים, וכל מה שדרוש כדי לצלוח שטחים קשים. אלו רכבים יקרים יותר מטרקטורונים, והנסיעה בהם נוחה יותר.

 

סיכום

אם אתם מתעניינים בתחום, ויש לכם שאלות על דגם מסוים של יצרנית רכבים כלשהי, או שבא לכם ללמוד או להשוות בין שני דגמים כאלה ואחרים, עכשיו יש לכם את הכתובת המושלמת לכך. אתר האינטרנט אקשן מוטורס הוא מוקד ידע מצוין בכל מה שקשור לתחום הזה, ושווה להיכנס ולהתרשם.

אקשן מוטורס

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה