חיפוש
חיפוש

כל הדרכים לפריצת מנעול

מה באמת כדאי לעשות כאשר מגיעים הביתה והמנעול לא פותח את הדלת? והאם יש אופציה לפרוץ את המנעול לבד? אם חיפשתם תשובות לשאלות הקשורות לפריצת מנעולים כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם, כי הוא כולל את כל הטיפים החשובים.

 

האם תוכלו לפרוץ לבד את המנעול?

אין ספק שפריצה של מנעולים זה נושא שמתחיל להעסיק אותנו, בדרך כלל, ברגע הכי פחות נוח. לדוגמא: כשחוזרים מחו״ל  באמצע הלילה עם מזוודות ואחרי טיסה ארוכה, בערב חג או בכל מצב לא נוח אחר. זו גם הסיבה שבגללה כולנו נרצה לנסות לפרוץ את המנעול לבד, כי מי יודע כמה זמן יעבור עד שיגיע המנעולן שאליו נתקשר. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תוהים האם כדאי לנסות לפרוץ את המנעול לבד, כדאי לדעת שלא תמיד התשובה זהה. אם מדובר על מנעול עם פין אחד זה בסדר, אך כאשר מדובר על שני פינים זה כבר נהיה מורכב יותר. יתרה מכך, לא אחת קורה שצריך גם ציוד מתאים כדי לבצע פריצה של מנעולים ולכן כלל לא בטוח שזו אופציה שכדאי יהיה לקחת בחשבון. בנוסף, אם בסופו של דבר הנזק שאתם עלולים לגרום למנעול יהיה גדול יותר מאשר התועלת שזה יביא לכם, כנראה שעדיף לוותר על האתגר ולפנות בכל זאת לאנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הזה.

מנעול עם מפתח

 

איך בוחרים מנעולן טוב?

הבנתם שאין לכם את הכלים המתאימים לפריצת המנעול? ניסיתם לפרוץ את הדלת בכל דרך אפשרית ועכשיו אתם תוהים מה לעשות? אם כך, כדאי שתדעו: יש לא מעט אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם שירות בתחום הזה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לכן, בין אם אתם מחפשים מנעולן בירושלים ובין אם דרוש לכם איש מקצוע כזה בכל עיר אחרת בארץ, כדאי שתבדקו אל מי אתם פונים. לפני הכול, חשוב לברר האם למנעולן שאליו אתם מתקשרים יש בכלל סמכות לבצע עבודה כזאת? האם הוא פועל באופן חוקי? והאם הוא יוכל להגיע מעכשיו לעכשיו כדי לבצע את העבודה? שווה לבדוק את כל הנתונים האלה כי הדבר האחרון שתרצו בוודאי זה לחכות שעות מול הדלת הנעולה עד שיגיע איש המקצוע שאליו פניתם.

 

האם הזמנת מנעולן זו הוצאה כלכלית גדולה?

חשבתם לנסות עוד אופציה של פריצת המנעול לבד כי הזמנת מנעולן עולה כסף? אם כך, כדאי לדעת שלא תמיד המחיר שתשלמו יהיה מאוד גבוה. לכן, אם אתם יכולים לבדוק מראש כמה יעלה לכם, פחות או יותר, השירות שהמנעולן מציע, זה כדאי. שימו לב: לכל מנעולן יש תעריפים אחרים שאיתם הוא עובד כך שטוב תעשו אם תבררו דבר או שניים גם לגבי המחיר, כי לא תמיד חובה לשלם למנעולן שאצלו המחירים הם הכי גבוהים שיש.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה