חיפוש
חיפוש

כל הילדים קופצים רוקדים – 5 פתרונות לשמירה על הסדר בבית עם ילדים קטנים

לא קל לשמור על הסדר כשיש בבית הרבה רגליים קטנות. כאן ריכזנו עבורכם טיפים לשמירה על הסדר בבית גם כשהבית מלא בילדים קופצים ורוקדים… כי אין סיבה לחיות בבלגן. כדאי להכיר את הטיפים שיסייעו לכם לחיות בבית מסודר ונעים. כל הורה וילד נהנים מבית מסודר ומטופח.

 

מונעים נזקים

הטיפ הראשון ואלי הכי חשוב מתמקד בשמירה על הקיים. נצא מתוך נקודת הנחה שיש לכם ספה נקייה. אתם לא רוצים שהיא תתלכלך. אתם רוצים שהיא תישאר נקייה אך בבית עם ילדים לא תמיד יש שליטה על מה שקורה על הספה… הצבת כיסוי לספה באופן תמידי על הספה תמנע ממכם את הצורך לנקות את הספה כל שבוע מחדש.

על אותה דרך כדאי למגן מפות שולחן. אתם יושבים לארוחת שבת ליד שולחן מכוסה במפת שולחן יוקרתית? אין סיבה שתצטרכו לנקות אותה מלכלוך האוכל שנשפך לילדים ברגע שבאפשרותכם לפרוס מעליה מפת ניילון שתמנע מהלכלוך להתקבע על המפה היקרה. תמיד כדאי לחשוב על הסיכונים הקיימים והדרכים בהם ניתן לצמצם אותם בחשיבה מוקדמת.

 

משחקים רק ליד הקיר

הילדים רוצים לשחק במשחק לגו, פאזל או כל משחק רצפה אחר בעל חלקים קטנים שעוד יכולים להתפזר בכל רחבי הבית? הציבו שטיח משחק ליד קירות ולא ליד מיטות או רהיטים תחתם חלקי המשחק עלולים להיכנס. ברגע שכל חלקי המשחק הם בקרבת מקום ואין רהיט קרוב העלול להסתיר את חלקי המשחק, ברגע שאוספים את המשחק, כל חלקי המשחק נאספים. ברשת גו גוד המובילה תוכלו למצוא שטיחים מרופדים יפים ורכים המתאימים למשחק ילדים.

 

התקינו ווי תלייה בגובה הילדים

כבר בכניסה לבית כדאי להתקין ווי תלייה בגובה הילדים. כך הילדים ילמדו ויתרגלו לתלות את תיק הגן שלהם מיד בכניסתם לבית. מתחת לוו התלייה תוכלו להתקין מדף קטן עליו ילדיכם יוכלו להניח פריטים שהם צריכים לזכור לקחת לגן.

 

דאגו לקופסאות משחקים

כדי לשמור על הסדר בבית, חשוב שלכל דבר בבית יהיה מקום. כבר כשרוכשים כדור נוסף, חשוב לחשוב איפה יהיה המקום שלו. אם אין לו מקום מספיק בבית, או שתרכשו עבורו סלסילה מתאימה שתוכל לעמוד במקום מתאים, או שתאלצו לערוך פינוי קטן כדי לפנות לו מקום. בדור השפע בו אנו חיים, קל לנו לרכוש עוד ועוד משחקים ופריטים. אך חשוב לזכור כי כל עוד ורכשנו פריט שאין לנו מקום עבורו, יצרנו עומס מיותר בחדר המגורים שלנו. וחבל.

 

התקינו וילון לכיסוי עמודוני משחקים

אם יש לכם עמודון בו מותקנים מדפים המאחסנים את קופסאות המשחקים, כדאי שלא תסתמכו על הסדר שהילדים יסדרו אותו ותתקינו מעליו וילון שיסתיר את הבלגן שמן הסתם יהיה בו. כך תרוויחו שהמשחקים במקום, אומנם לא בסדר המופתי שאתם אוהבים, אך הוא גם לא מפריע לכם בעין…

ילדים קופצים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה