חיפוש
חיפוש

כל היתרונות באחסון אתר בשרת פרטי

עולם השרתים הפרטיים והוירטואלים הוא לך ומתפתח. יותר ויותר חברות מבינות שעדיף להן להיעזר באחוסן אתרים על גבי שרת פרטי בלי להתעסק בענייני אחזקה וגם שתהיה אפשרות מודולרית להתאמה לצרכים. אז בואו נדבר על מה זה בכלל שרת פרטי ומה היתרונות שלו?

 

שרת פרטי

שרת פרטי הוא בעצם מחשב או מערכת מחשבים המיועדים לשימוש פנימי של עסק. ברוב המקרים כשאנחנו מדברים על עסקים או אתרים, השרת יהיה מוקצה לקבוצה מוגבלת של משתמשים והוא יאפשר אחסון מידע כמו תמונות, קבצים, דאטה ועוד.

השרתים הפרטיים יכולים להיות מותאמים באופן אישי לצרכי החברה שלכם. אם בעבר היה נדרש שרת פיזי, אז היום ישנה אפשרות לאחסן את האתר על גבי שרת וירטואלי, שלרוב יהיה מבוסס על שרת פיזי המתחלק לכמה וכמה אחסונים שונים ופרטיים. השרתים הפרטיים מיועדים בעיקר לאחסון אתרי אינטרנט והם מאובטחים במיוחד על מנת לשמור על המידע הפרטי של הגולשים.

שרת פרטי

היתרונות באחסון אתר על גבי שרת פרטי

לאחסון אתרים יש יתרונות משמעותיים שגורמים ליותר ויותר בעלי אתרים למצוא בזה כפתרון אידיאלי עבורם:

 

  • אבטחה

גם מבחינת הגולש וגם מבחינת GOOGLE וקידום אורגני, לאבטחת אתר יש חלק משמעותי. אחסון אתרים על גבי שרת פרטי ברוב המקרים תיתן את האבטחה הגבוהה ביותר.

 

  • גמישות

בניגוד לשירותי אחסון בענן שלעיתים יכולים להיות מוגבלים, לשרת פרטי יש גמישות רבה מאוד.

 

  • עמידה בעומסים

לשרת פרטי יש את היכולת לספק יציבות גבוהה יותר בזמן עומס, דבר משמעותי בעיקר לאתרים גדולים או אתרים שכוללים בתוכם תמונות רבות העלולות להעמיס על המידע.

 

  • תמיכה

ברוב המקרים, כחלק מהעלות של שרת פרטי תקבלו גם תמיכה טכנית 24 שעות 7 ימים בשבוע מצוות התמיכה של הספק. זה יכול להיות יעיל במיוחד עבור מי שלא רוצה להחזיק צוות טכני או שאין לכך הצדקה.

שרת פרטי

בחירת ספק לשרת פרטי

לפני שאתם רצים לחתום ולרכוש, כדאי לוודא כמה דברים:

 

  • תמיכה שוטפת

חשוב לוודא כי יש לכם תמיכה לאורך כל שעות היום במידה ויש תקלה בשרת.

 

  • התאמת השרת

חשוב מאוד לוודא כי השרת מותאם לפלטפורמה איתה אתם עובדים וכי רוחב הפסח או הזיכרון שבחרתם מותאם לצרכים שלכם.

 

  • מחיר

כדאי לבדוק כמה ספקים לבחינת העלויות.

 

  • אמינות

בסופו של דבר, אחסון חשוב הרבה יותר ממה שאתם חושבים. חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחרים ספק מקצועי ושיש לו המלצות.

 

לסיכום

אחסון על גבי שרת פרטי הופך לפופולרי במיוחד בקרב בעלי אתרים. מדובר על פתרון נגיש, יעיל, נוח וזול באופן יחסי לשרת פיזי. במאמר, הסברנו מה זה שרת פרטי ומה המשמעות של שרת פרטי ולאחר מכן מנינו את היתרונות הייחודים בעבודה עם שרת פרטי.

שרת פרטי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה