חיפוש
חיפוש

כל הסיבות להשתמש בדלקן אוניברסלי

השימוש בדלקן אוניברסלי על פני הדלקן הקודם משנה לחלוטין את הצורה בה הצרכן מתדלק את רכבו, ומעניק לצרכן יתרונות רבים: חיסכון כספי, גמישות ובקרה טובה יותר.

מאז שנכנסה לתוקף הרפורמה החדשה בתחום הדלקן האוניברסלי, אשר מאפשרת לראשונה בתולדות מדינת ישראל תחרות בשוק הדלק, הטבה משמעותית עבור הצרכנים ובעיקר מסיר את המגבלה הקשה ביותר שחווים בעלי דלקן – אם טרם כניסתו של הדלקן האוניברסלי היה מחויב הצרכן לתדלק ברשת ספציפית, כעת ניתן לתדלק בכלל תחנות הדלק הפרושות ברחבי הארץ בצורה קלה, פשוטה ויעילה. הדלקן האוניברסלי הוא הכלי הטוב ביותר שקיים כיום לצרכן, ממספר סיבות:

 

חיסכון

כאשר נכנסה רפורמת הדלקנים האוניברסליים לתוקף, נפתח למעשה שוק תדלוק הרכבים לתחרות שונה מזו אשר הייתה נהוגה בעבר. כעת, משווקים פרטיים וחברות המתמחות במתן שירות דלקן אוניברסלי, מהוות כוח קניה גדול למול חברות הדלק הגדולות המוכרות שמפעילות מספר רב של תחנות. כוח קניה זה מאפשר לאותם משווקים/מתקיני דלקן אוניברסלי להתמקח על המחיר לליטר אותו משלמים הלקוחות ולגלגל הנחה משמעותית בעבור הדלק, בניגוד לעבר בו היו לציי הרכב הגדולים הסכמי תדלוק ארוכי טווח, כך שלחברות הדלק הגדולות היה קהל שבוי לשנים ארוכות מבלי יכולת להתמקח. בזכות השימוש בדלקן האוניברסלי, נפתחה התחרות וכעת ניתן לבחור בחלופה הטובה והזולה ביותר.

שיטת גבייה נוחה

בשימוש בהתקן דלקן אוניברסלי אין צורך באמצעי תשלום (אשראי או מזומן) במעמד ההגעה לתחנת הדלק או לאחר התדלוק. משאבת הדלק קוראת את התקן דלקן אוניברסלי ומשייכת אותו לאמצעי התשלום שניתן בעת ההצטרפות. באמצעות הדלקן האוניברסלי, ניתן לתדלק במהירות באחת מעמדות התדלוק העצמי, ובכך ישנו חיסכון משמעותי בעמלת השירות הנגבת בדרך כלל בתחנות, לאור העובדה כי לא מתקבל שירות ממתדלק. בסיום כל חודש מתקבל חשבונית מפורטת הכולתת מועד ומיקום התדלוק, כמות צריכת הדלק ועוד. בנוסף, מדובר בכלי יעיל עבור מנהלי ציי רכב לבקרה ופיקוח אחר הנהגים אשר משתמשים ברכב ומאפשרת להם לקבל תמונה רחבה וטובה לגבי השימוש ברכב.

גמישות

עד לכניסת הרפורמה של הדלקן האוניברסלי, שימוש בהתקן דלקן רגיל של אחת מחברות הדלק הגביל את הצרכנים לביצוע תדלוק אך ורק בתחנות הדלק של החברה, מה שגרם לכך שהצרכן היה מוגבל למספר מצומצם מאוד של תחנות בהן יכול היה לתדלק. כעת, בזכות הדלקן אוניברסלי ניתן לתדלק בכל אחת מתחנות הדלק הפרוסות ברחבי הארץ.

דלקן יהפוך לנחלת הכלל

ע"פ הערכות פישוט מנגנון התדלוק האוטומטי וביטול הצורך בחברת תדלוק בעלת פרישה נרחבת — יביאו להקמת ארגוני צרכנים גדולים שיציעו לנהגים פרטיים דלקנים במסגרת הסכמים שנסגרו מבעוד מועד מול חברות דלק קטנות. כך, התדלוק האוטומטי עשוי להפוך לנחלת הכלל ובכך גם צרכן פרטי יוכל להשתמש בהתקן תדלוק אוניברסלי.

לפרטים נוספים: https://www.dalkan.net/he/%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%A1%D7%9C%D7%99

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה