חיפוש
חיפוש

כל כסאות הבר בעיצובים מרהיבים רק באתר קאסיאס!

האביב הוא הזמנות להרים את עיצוב הבית. אתר קאסיאס נותן מענה מושלם למחפשים כיסאות בר איכותיים, מעוצבים ומרשימים. מה מיוחד באתר קאסיאס ומהם העיצובים המבוקשים ביותר? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

אילו עיצובי כיסאות בר יש?

באתר החנות קאסיאיס יש מבחר מגוון של כסאות בר. סיקרנו כאן את הסוגים המובילים. תמיד תוכלו להקליק כאן למעבר לאתר להתרשמות עצמית…

כל כסאות הבר בעיצובים מרהיבים רק באתר קאסיאס!

כיסאות בר מסתובבים

אם הבר בו אתם מעוניינים להעמיד את כיסאות הבר הוא קרוב לשולחן או מקום אחר ואתם רוצים שהיושבים לידו יוכלו להסתובב על הכיסא תוכ"ד ישיבה, כיסאות בר מסתובבים יתאימו לכם. לרוב, כיסאות בר מסתובבים נרכשים על ידי מסעדות ובתי קשה המעוניינים לאפשר שיח בנוחות לסועדים.

 

כיסאות בר ללא משענת

כאשר העיצוב הוא מינימליסטי, כיסאות ללא גב יהיו בחירה של המעצבת בדרך כלל. כיסא ללא משענת מוסיף אלמנט מינימלסטי לחלל החדר. הוא לא תופס את העין והוא משדר חלל מעוצב. כיסאות בר ללא גב לא יתאימו לילדים קטנים, אך הם בהחלט פופולאריים ונרכשים.

 

כיסאות בר מתכווננים

כיסא בר מתכוונן הוא כיסא שניתן לכוון אותו למספר גבהים – גובה נמוך יותר לגובה שולחן רגיל וגובה גבוה בהתאם לגובה הבר. מי שמעוניין בכיסאות פרקטיים רוכש כיסאות אלו. כיסאות אלו מתאימות ליחידות בהם יש מספר גבהים של שולחנות ופינות ישיבה.

 

כיסאות בר בריפוד חמים

כיסא בר מרופד יוצר תחושת חמימות בחדר. את הריפוד ניתן להתאים לגוונים המשולבים בעיצוב החדר וכך ליצור פינת בר מטריפה ומזמינה גם בנוחות וגם בנראות. חשוב לשים לב לפרקטיות הריפוד. יש ריפוד דוחה מים ויש ריפוד הסופח כתמים. זכרו זאת בשעת הרכישה.

 

כיסאות בר מחומרים שונים

ניתן לרכוש כיסאות בר ממגוון גדול של חומרים. יש כיסאות עשויים מתכת, פלסטין או אפילו עץ. בחירת הכיסא והחומר ממנו הוא עשוי תהיה בהתאם לעיצוב החדר. עיצוב כפרי ישלב כסאות עץ ועיצוב מודרני ישלב כיסאות מרופדים בשילוב רגלי עץ צבועות זהב. הכל משתנה בהתאם לעיצוב הקיים. יש מסעדות לדוגמא, שבוחרות כיסאות בר מפלסטיק רק בגלל קלות הניקיון שלהם והפרקטיות שלהם – הם נערמים אחד על השני והמסעדה לא צריכה יותר מזה…

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת כיסאות בר?

כאשר קונים כסאות בר, רוצים לרכוש כסאות שישארו לשרת אתכם בשנים הבאות. לכן חשוב לשים דגש לא רק על העיצוב, כי אם על האיכות ועל הפרקטיות שלהם. כמובן שיש מקום לחשיבה העיצובית וחשוב להתייחס לעיצוב החדר כדי לא להרוס אותו עם הוספת כיסאות… אך מלבד העיצוב, יש עוד נקודות חשובות לבחינה: הנוחות, קלות הניקיון, המחיר, האיכות ובעיקר: ההתאמה לצרכים שלכם. כנסו לאתר קאסיאס כדי לבחור את הכיסאות שיפארו את פינת המטבח שלכם.

כל כסאות הבר בעיצובים מרהיבים רק באתר קאסיאס!

אולי יעניין אותך גם

פולוסה