חיפוש
חיפוש

כל מה שחשוב לבדוק כאשר פותחים אתר לעסק

יש לכם עסק חדש? רוצים לרענן את העסק עם אתר אינטרנט שישפר את התקשורת שלכם עם קהל הלקוחות ואפילו יגדיל אותו? הגעתם למקום הנכון! כל מה שחשוב שתדעו, לצד כמה טיפים הכרחיים – כאן לפניכם! 

 

גם מסע של אלף קילומטר – מתחיל בצעד אחד

החלטתם להקים אתר לעסק? זה הזמן לעשות את הצעד הראשון, ובראש ובראשונה, להתחיל לחקור על התחום. באתרנו, פרוזיטיב – שיווק ובניית אתרים, תוכלו לקבל סקירה מקיפה ומקצועית של כל מה שתצטרכו לדעת, ויחד עם המומחים שלנו גם להתחיל להפוך את החלום למציאות.

 

על מי כדאי לסמוך?

כשאתם פותחים אתר לעסק, ונעזרים בדמות מומחה, כדאי לוודא שאתם שמים את מבטחכם באנשים הנכונים. המומחה שתבחרו צריך להיות זמין אליכם, להיות בקיא בכל החידושים הטכנולוגיים ולדעת לשלב בין הפיצ'רים החדשים לבין מומחיות וניסיון של שנים, והכי חשוב – להיות דמות אמינה שניתן לסמוך עליה שתלווה אתכם לאורך תהליך ארוך שיניב תוצאות למען העסק.

 

החקר שלפני הבנייה

אבל – רגע! לפני שניגשים לבנות את האתר, כדאי קודם כל להעמיק בצרכי העסק. במה אנחנו טובים? במה אנחנו צריכים להשתפר? מה קהל לקוחותינו צריך מאיתנו? ומה התחרות שאנחנו נתקלים בה בשוק? רק לאחר שנבצע סקירה מעמיקה של העסק, נדע מה באמת האתר צריך לשקף – זכרו, הוא הפנים של העסק שלנו במרחב האינטרנטי.

 

סוגי אתרים

כאמור בסעיף הקודם, האתר צריך לשקף את הצרכים והמאפיינים של העסק.

אתר תדמית, לדוגמה, יעניק לקהל אינפורמציה מהימנה על העסק, ותפקידו למשוך את הגולשים ליצור עימנו קשר. אתר חנות, מצד שני, יסקור את המוצרים השונים ויאפשר חווית קנייה נוחה ואמינה. אתר קטלוג יכול לייצר מן שילוב של השניים, ולצד מידע אודות העסק יציג גם את מוצרים, שירותים או תיק עבודות של העסק.

 

לתחזק את האתר

אתרים יכולים "להעלות אבק" מהר מאוד, והדבר ניכר לעיניהם של הגולשים. לכן, חשוב מאוד לתחזק את האתר באופן יומיומי, לחדש את המוצרים, את העיצוב, את הכיתוב ולשמור על תקשורת רעננה עם קהל הלקוחות. לקוח חדש שיגיע לאתר וישים לב ששום דבר לא חודש בו בחודשים האחרונים, לא יתרשם לטובה מהעסק ומהרלוונטיות שלו.

 

רשתות חברתיות – לא פחות חשוב

מלבד אתר לעסק במרחב האינטרנטי, אנחנו שואפים להשקיע גם בתפעול רשתות חברתיות ולשמור דרכן על קשר יומיומי ורציף עם קהל הלקוחות שלנו. היום, עמוד פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב הם כלל לא מותרות – ומדובר בכלים הכרחיים, בהתאם לסוג העסק שלכם.

 

במה עוד יכולים לעזור לנו?

מלבד בניית האתר, נוכל לסייע במיתוגו וניהולו לאורך זמן, וביצירת קידום חיובי ברשתות השונות. בסופו של דבר, המטרה היא ששימוש במנועי החיפוש יניב דרך להגיע אליכם בזריזות – ולשם נדאג לקדם אתכם.

 

אתר לעסק זה לא משחק ילדים – תתחילו לחלום, ונתחיל לבצע.

אתר אינטרנט, עסקים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה