חיפוש
חיפוש

כל מה שצריך לעשות מרגע שאימצתם חתול

לאחרונה אנו קוראים לא מעט פוסטים שמפורסמים ברחבי הרשת ונוגעים לנושא אחד – אימוץ של בעל חיים. נדמה שהתקופה האחרונה גרמה לאנשים רבים להבין שהם רוצים שיהיה איתם בבית יצור פרוותי שרוצה שידאגו לו וילטפו אותו. החלטנו לצאת עם סדרת מדריכים מקיפה שתאפשר לכל אחד לדעת מה הוא צריך לעשות מהרגע שאימץ בעל חיים. מדריך זה הוא ה – 2 בסדרה והוא יעסוק באימוץ של חתול. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

ראוי לציין בפניכם שאין לנו שום ידע בכל הנוגע לאימוץ של בעלי חיים. את הפוסט הנוכחי אנו כותבים לאחר שראינו שיש מחסור בידע בנושא. בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי אך ורק מתוך החיבה האדירה שיש לנו לחיות. חשוב לנו שאתם, קוראים יקרים, תדעו את כל המידע המקיף על אימוץ של חתול כדי שהחתול החדש שלכם יקבל את כל הדרוש לו וגם כדי שאתם תהיו בטוחים שעשיתם את כל הדברים הדרושים.

 

אז מה אתם צריכים לעשות מהרגע שאימצתם חתול ? הדבר ה – 1

הדבר ה – 1 והחשוב ביותר שאתם צריכים לעשות זה להגיע אל ווטרינר שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם ולפתוח תיק רפואי לחתול שלכם. תיק זה יאפשר לווטרינר לעקוב אחר מצבו הרפואי של החתול מעתה ואילך. ראוי לציין כי בעת פתיחת התיק אתם תצטרכו לבצע חיסון ראשון לחתול שישמור עליו מפני מחלות שונות. חיסון זה יגן גם עליכם. שכן, הוא יאפשר לכם להיות בטוחים שלא תידבקו גם אתם במחלות שעוברות בין חתולי רחוב שאינם מחוסנים.

 

מה אתם צריכים לעשות מהרגע שאימצתם חתול ? הדבר ה – 2

הדבר השני שאתם צריכים לעשות זה להשיג לחתול שלכם אוכל. אם חשבתם לתת לו את שאריות המזון שלכם מעתה ואילך, תדעו שזה לא יאפשר לו לחיות חיים בריאים וטובים. ההמלצה היא להגיע אל חנות חיות ולשאול איזה מזון מתאים לחתול שלכם. בעת ההגעה למקום, תצטרכו לציין כמה פרטים אודותיו, למשל:

  • בן כמה הוא
  • איזה סוג של חתול הוא?
  • האם יצא לכם להאכיל אותו במזון יבש עד כה?

השאלות הללו יכוונו את העובדים במקום להציע לכם את האוכל המתאים ביותר לחתול החדש שלכם.

 

מה אתם צריכים לעשות מהרגע שאימצתם חתול ? הדבר ה – 3

הדבר השלישי והאחרון שאתם צריכים לעשות זה לארגן לו ארגז עם חול לצרכים. שכן, אם הוא צפוי לגדול בתוך הבית שלכם, אתם צריכים לאפשר לו לעשות את הצרכים שלו במקום מסודר. גם את הדבר הזה אתם יכולים להשיג בחנות חיות, כך שתוכלו ליישם את הרכישה הזו יחד עם רכישת אוכל.

 

לסיום

עד כאן כל הדברים שאתם צריכים לעשות מרגע שאימצתם חתול. מאחלים לכם גידול נעים!

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה