חיפוש
חיפוש

כל מה שתצטרכו לדעת על רכב במימון

מחפשים רכב חדש או משומש אך זקוק למימון? אל תלכו רחוק, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. הכירו את קבוצת לובינסקי, היבואנית הבלעדית של דגמי פיג'ו, סיטרואן, אופל, MG ו-DS לישראל. לובינסקי פיננסים בע"מ מציעים מגוון שירותי מימון לכל סוגי הרכב וכן מימון לכל מטרה.

והחלק הכי טוב? כל השירותים ניתנים תחת קורת גג אחת, כך שלא תצטרך לנהל משא ומתן עם גורמים נוספים או לחפש שירותים במקום אחר. במאמר זה נלמד עוד על אפשרויות ההלוואה האישית ומסלולי המימון של לובינסקי מימון.

 

מהם היתרונות של קבוצת לובינסקי

קבוצת לובינסקי, היבואנית הבלעדית של דגמי פיג'ו, סיטרואן, אופל, MG ו-DS לישראל, מציעה מספר יתרונות ללקוחות המעוניינים לרכוש רכב חדש או משומש כולל אפשרויות של מימון לרכב מהשקל הראשון. כתבנו עבורכם כמה יתרונות משמעותיים:

מימון לרכב

הכל תחת קורת גג אחת:

אחד היתרונות הגדולים ביותר במימון של קבוצת לובינסקי הוא שכל השירותים ניתנים בתוך בכתובת אחת. המשמעות היא שלקוחות לא יצטרכו לנהל משא ומתן עם גורמים נוספים או לחפש שירותים במקום אחר. כל תהליך הרכישה פשוט ונוח יותר מכיוון שכל מה שהם צריכים לרכישת רכב חדש או משומש באותו המקום.

 

מימון חוץ בנקאי:

המימון של לובינסקי הוא חוץ בנקאי, מה שאומר שהוא לא יפגע באשראי הלקוח. זהו יתרון משמעותי מכיוון שמימון בנקאי מסורתי יכול להשפיע לרעה על האשראי שלכם. עם המימון של קבוצת לובינסקי, הלקוחות יכולים להיות רגועים שמסגרת האשראי שלהם לא תושפע לרעה.

מימון לרכב

הלוואה בהתאמה אישית:

יתרון משמעותי נוסף במימון של קבוצת לובינסקי הוא אפשרויות ההלוואה המותאמות אישית שלה. הם מציעים מגוון מסלולי מימון, לרבות הלוואה לרכב חדש עד 100% מימון ועד 60 תשלומים, ועוד אפשרויות רבות לרכבים משומשים. בעזרת אפשרויות המימון השונות הללו, הלקוחות יכולים למצוא את ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלהם.

 

לסיכום

קבוצת לובינסקי מציעה אופציה נוחה ביותר באמצעות סיפוק של כל שירותי המימון בכתובת אחת. עובדה זו הופכת את התהליך הרכישה והמימון של רכב לפשוטה ומשתלמת. היתרונות המשמעותיים של קבוצת  כוללים גם מימון חוץ בנקאי, אפשרויות ההלוואה מותאמות אישית ושירות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר. אז פנו עוד היום לקבוצת לובינסקי לקבלת שירות והצעת מחיר שלא ניתן לסרב לה.

מימון לרכב

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
פולוסה