חיפוש
חיפוש

כמה בממוצע עולה מכונת סיפאפ?

אם אתם לא מצליחים לישון בצורה סדירה ומתעוררים לעיתים תכופות במהלך השינה שלכם, ייתכן שאתם סובלים מתופעה של דום נשימה במהלך השינה. מכונת הסיפאפ היא מכשור רפואי שמסייע למי שסובלים מהתופעה הזו, לישון בצורה בריאה ותקינה, ללא הפרעות. אז כמה מכונה כזאת עולה בממוצע? התשובות לפניכם.

 

מכשירי סיפאפ

לפני שנבין מה המחיר הממוצע של מכונת הסיפאפ, כדאי להבין קודם כל מה מכונה זאת עושה ולמה היא מיועדת. מכונה זו מהווה טיפול בדום נשימה בשינה. דום נשימה בשינה היא תופעה שסובלים ממנה לא מעט גברים בעיקר. יש לה סיבות מגוונות, אך תוצאה אחת – היא גורמת לחנק במהלך השינה שמעיר את מי שרק מנסה לישון. מכשיר הסיפאפ מזרים אוויר אל החלל החנוק ובכך יוצר מרווח שמאפשר נשימה. החנק פוסק וניתן לישון ללא הפרעות.

טיפול בדום נשימה בשינה

עלויות ממוצעות

כשאנו מדברים על מכשיר סיפאפ, אנחנו מדברים על טיפול רפואי לכל דבר ועניין. אומנם לא מדובר על תרופה או על זריקה, אך כן מדובר על מכשור רפואי שמשפר את מצבו של המטופל ופותר את מצוקתו. לכן, ישנן עלויות כספיות למכשירים הללו. מכשיר סיפאפ עולה כיום בשוק במחיר ממוצע של כ-4,000 שקלים. טווח המחירים נע לרוב בין 2,000 שקלים ועד ל-7,000 שקלים.

 

השפעות על המחיר

מכיוון שטווח המחירים נחשב לדי רחב, חשוב להכיר את מה שמשפיע על המחיר. מי שיצליח לרכוש מכשיר סיפאפ משתלם מבחינת היחס שבין האיכות של המכשיר למחיר שלו, יוכל גם להנות משינה שקטה ומוצלחת וגם לחסוך לא מעט כסף. בקרב הגורמים שמשפיעים על המחיר, אפשר למנות את ההיצע הרחב, הכולל סוגי דגמים רבים. כמו כן, ישנן יצרניות וחברות שונות שמוכרות את המכשירים הללו, וכל חברה יוצרת תמחור שונה.

טיפול בדום נשימה בשינה

סוגי דגמים

הדבר החשוב ביותר במכשיר סיפאפ הוא שבסופו של דבר מכשיר זה יאפשר לכם לישון בצורה הטובה והבריאה ביותר. ישנם דגמי סיפאפ יקרים יותר וישנם דגמי סיפאפ זולים יותר. מומלץ להתייעץ עם הרופא שלכם בגין המכשיר שיתאים למקרה האישי שלכם.

 

החברה המוכרת

כדאי לשים לב שחברות שונות מוכרות דגמי סיפאפ שונים. בנוסף, כל חברה יכולה להציע דגם כזה או אחר במחיר מסוים. סקר שוק הוא דבר חשוב שכדאי לבצע לפני הרכישה, אך שימו לב גם שאתם רוכשים מכשיר מחברה אמינה, שתמכור לכם מכשיר סיפאפ איכותי שבאמת יעזור לכם.

 

תוספים וחלקים נלווים למכשיר סיפאפ

מכשיר סיפאפ כולל כמה חלקים שונים. בחלק מהמקרים תצטרכו לרכוש גם תוספים וחלקים נלווים. למשל, אם הצינור שמזרים את האוויר ניזוק, המכשיר לא יעבוד כמו שצריך ולא תוכלו לישון בצורה תקינה. לכן, קחו בחשבון שישנן עלויות מסוימות שעשויות לצוץ בעתיד. תחזוקה נכונה ושמירה על המכשיר מפני פגיעות תמנע את העלויות הללו בעתיד.

טיפול בדום נשימה בשינה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה