חיפוש
חיפוש

כמה עולה כתר מפרחים אמיתיים ליום הולדת?

כתר פרחים הוא אחת מהמשאלות של כל נערת יום הולדת. בואו ורגשו את כלת יום ההולדת עם זר פרחים אמיתי לאירוע.

 

הקדמה-

כתרי פרחים הם זרי פרחים אשר שזורים לצורת כתר לראש. מדובר בכתרים שנעשים בעבודת יד מפרחים טריים והם מתנה מצוינת לכל נערת יום הולדת או אפילו לכלה במסיבת רווקות. הזרים צריכים להיות טריים כדי שהפרחים יראו טוב ומומלץ לוודא שאתם קונים זר איכותי מהמקום הנכון. אחת החנויות המומלצות להזמנת זרים וכתרי יום הולדת היא הפרחים של אורן (https://orensflowers.co.il) שנמצאת בנתניה ומתמחה בכל מה שקשור לפרחים, זרים, כתרי יום הולדת, מתנות ליום האהבה ומשלוחים מיוחדים.

כתר של פרחים אמיתיים

כתרי פרחים-

כתר פרחים מוצלח לרוב יעלה בין 70-300 שקלים, בהתאם לסוג הפרחים השזורים בו, לרמת הטריות של הפרחים, לאיכות הזר ולגודל של הכתר. כדי לזהות כתר מוצלח כדאי להקפיד על ארבעת הפרמטרים הבאים:

  • הטריות: פרחים טריים מחזיקים לאורך זמן, לכן חשוב שתוודאו שהכתר שאתם רוכשים נעשה לפי הזמנה או אפילו במעמד הקנייה כדי לוודא שהכתר נשזר כמה שיותר קרוב למועד האירוע- הטריות תבטיח שהכתר יראה טוב ולא ינבול עד סוף הערב. דברים נוספים שיצביעו על פרחים טריים הם קירור של הכתר, לחות בפרחים, הכנה לפי הזמנה ולראות את השוזרת מכינה את הכתר.
  • הבסיס: זר איכותי יהיה עשוי מבסיס איכותי ואיתן שיצליח לסחוב עליו את משקלם של הפרחים. לרוב כתרי פרחים יתבססו על קשת לשיער ממתכת או מבד, כזו שתספק יציבות לזר וגם תעשה את הכתר נוח לשימוש לאורך האירוע.
  • הפרחים: פרחים מגיעים בכל מיני סוגים, קיימים פרחים שעמידים יותר לשזירה ולכתרי פרחים וכאלו שלא. לרוב פרחים יבשים יותר כמו לדוגמא ״babys breath״ יהיו עמידים הרבה יותר ויחזיקו לאורך זמן, בשונה מצבעונים שינזקו מאוד מהכיפוף ולא ישרדו לאורך זמן בכתר פרחים. חפשו אחר פרחים כמו וורדים, בייביז ברת׳, עלים למינהם, חרציות וגיפסניות. סוג הפרח משמעותי במיוחד כשמתכננים אירועים שאליהם תקנו את הכתר מראש ולא בסמיכות לאירוע.
  • השזירה: האמנות של שזירת כתרי פרחים קיימת מאז ומתמיד, ובטבע ניתן לשזור פרחים זה בזה בלי תוספת של בסיס ליצירת כתר חלק ועמיד. למרות זאת כששוזרים כתר מודרני עם קשת חשוב לוודא שהשזירה עמידה ושהפרחים לא רופפים על הבסיס.

 

לסיכום-

כתרי פרחים הם זרים לראש שמשלבים בין כתר לבין זר פרחים יוקרתי. מדובר באמנות שזירה מיוחדת שמצליחה לשלב פרחים טריים בעיצוב מרשים שאפשר ללבוש. הזרים מתאימים במיוחד לארועים כמו ימי הולדת או חגיגות לכלה וחשוב לבחור בפרחים טריים ויפים שיחזיקו לאורך זמן. בדקו את הפרטמטרים המומלצים שלנו לפני קניית הכתר ובחרו פרחים לפי מועד האירוע. כתרי פרחים הם דרך מדהימה לשלב טבע בתלבושת.

כתר פרח ליום הולדת

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה