חיפוש
חיפוש

כמה עולה לבנות בריכה ביתית בחצר?

בריכה ביתית היא הגשמת חלום מבחינתם של ישראלים רבים, ומהווה כיף אמיתי בימי הקיץ החמים הפוקדים אותנו! בניית בריכה אמנם כרוכה בתהליך בירוקרטי מסוים, בתקופת עבודה ואי נוחות, ובעלויות מסוימות… אך נראה שזה לא מונע מישראלים רבים "ללכת על זה" בכל הכוח – בדרך לבריכה שהם תמיד חלמו עליה. מי שבירר, בוודאי מצא שישנם מספר סוגים של בריכות, וייתכן ותהיתם גם לגבי העלויות של הקמת בריכה פרטית. במאמר זה נעשה לכם קצת סדר מבחינת סוגי הבריכות הקיימים בשוק, וטווח העלויות שלהן.

 

בריכה – החלום של כל ישראלי

אנחנו לא מצליחים לחשוב על יותר מדי אנשים החיים בישראל, ולא חולמים על בריכה פרטית משלהם! אז נכון שזה לא מתאפשר לכולנו בהתחשב בתנאי המגורים, אבל מי שיש ברשותו גינה – סביר להניח שבהחלט שקל את העניין! ישראל היא מדינה שטופת שמש, ושכשוך קריר במהלך הקיץ מהווה עבורנו פינוק אמיתי. העניין הוא, שלא תמיד מתחשק לנו לצאת בחום, לחפש חניה, לקחת איתנו ציוד, ולחפש חלקת חוף או בריכה. במקרים כאלו – בריכה פרטית מהווה פתרון מושלם! מסיבות אלו ואחרות, קיימות בשוק מספר חברות מקצועיות, דוגמת Laguna בריכות שחייה – המציעות לקחת אותנו יד ביד החל מהשלבים הראשונים, ועד הקמת הבריכה הנכספת.

 

סוגי הבריכות השונים ומחיריהן

השוק מציע לנו סוגים שונים של בריכות שאנו יכולים להקים בחצר ביתנו, וכל אחת טומנת בחובה תהליך קצת שונה, וגם עלויות אחרות.

 

בריכת בטון

בריכת בטון היא הבריכה הקלאסית, ובוודאי יצא לנו להיתקל בה ברוב חיינו, כיוון שהיא זו המוקמת בכל מועדוני השחייה, הקאנטרי קלאבים, ופארקי המים למיניהם. בריכה זו בנויה בטון עם פיגומי פלדה – ממש כמו הבית שלנו, ולכן תהליך הבנייה שלה הוא הארוך מכל שאר הבריכות. לאחר בניית הבטון, יש לאטום אותו היטב מבפנים ומבחוץ, וזאת על מנת למנוע מרטיבות לחלחל מפנים הבריכה או מהאדמה המקיפה. פגם באיטום יביא להרס של דפנות הבטון במהלך השנים. עלותה של בריכת בטון היא הגבוהה ביותר עקב החומרים ותהליך הבנייה, והיא תתחיל מסכום של 100 אלף שקלים.

 

בריכה מתועשת

הבריכות המתועשות הן בריכות המוזמנות ומיוצרות מראש במפעל, והן עשויות מפאנלים מיוחדים מפלדה המרכיבים את קירותיה, כשתחתית הבריכה מצופה שכבת בטון דקה, והיא מצופה מבפנים ביריעות ויניל או פלסטיק. תהליך ההתקנה של בריכה כזו הוא זול יותר, ועלותה נעה בין 50 ל – 100 אלף שקלים.

 

בריכת פיברגלאס

בריכות פיברגלס הן הזולות ביותר, ועלותן מסתכמת בכמה עשרות אלפים בודדים של שקלים. הבריכות עשויות ביציקה ומיוצרות במפעל, כשלאחר הכנתן – הן מנוידות אל בית הלקוח ומותקנות בתוך האדמה או מעליה באופן פשוט יחסית. עובי דופן הבריכה הוא כ – 15 ס"מ, ועמידותן פחותה ביחס לסוגי הבנייה האחרים שצוינו.

https://www.youtube.com/watch?v=vLSGDMsU0PQ

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה