חיפוש
חיפוש

כמה עולה צמחיה מלאכותית?

כולם אוהבים צמחים, רק שיש הבדל בין אנשים שבעיקר אוהבים להביט בצמחים מבלי לטרוח לגבי הטיפוח והגידול שלהם ויש אחרים שעבורם טיפוח של גינה ושל צמחים בה זה דבר שהוא בגדר של הגשמת משאלה.

למרבה המזל יש פתרון נהדר עבור החלק הראשון של האנשים, אלה שאוהבים צמחייה ולא מעבר למראה שלה, עם רכישה של צמחייה מלאכותית שנראית כמעט בדיוק כפי שנראה כל סוג של צמח אמיתי. הצמחים הללו יכולים להיות בצל ללא כל בעיה, הם לא צריכים השקיה והם לא מצריכים שום סוג של בקיאות לגבי מחלות של צמחים ודישון בשום צרה. זו אחת מן הסיבות שמביאה אנשים לרכוש צמחים כאלה פעם אחר פעם לעיצוב בית ולמשרד.

צמחיה מלאכותית: מראה מטופח עם מינימום של השקעה

אנשים לא מבינים עד כמה הטרחה לגבי צמחייה מלאכותית היא מינימלית עד אשר הם רוכשים צמח כזה במו עצמם, ומכה בהם התודעה כי משיגים את אותו האפקט גם עם צמח שהוא לא צומח בכלל.

עד כמה שצמחים הם באמת דבר נפלא שעושים טוב לטבע ולבני האדם, ההתעסקות עם צמח היא דבר שלא כל אחד יכול למצוא זמן עבורה, שלא לדבר על האנשים שמצליחים להביא אפילו את סוגי הצמחים הכי פשוטים לטיפוח אל מצב של מוות. צמחיה מלאכותית חיה לנצח, והיא יכולה להישאר באותה תצורה כל עוד מנקים אותה מאבק מידי פעם בפעם. לא צריכים משהו מעבר כך.

צמחיה מלאכותית

תוספת של עציץ למראה מושלם

המראה של מקום שבו יש איזה שהוא סוג של צמח לעומת מקום נטול ירוק בכלל הוא בעל הבדל מהותי לא רק במראה אלא גם בתחושה. הצבה של צמחים בכל סוג של חלל יוצרת תחושה שהיא הרבה יותר נעימה, כזאת אשר מחברת בין האדם לבין הטבע מבלי לצאת מסביבה שהיא לגמרי עירונית ולגמרי בנויה.

הצבה של צמחים בנוף אורבני שוברת קצת את המראה הנוקבה ומכניסה את הרכות הנהדרת הזאת של טבע ירוק עם התוספת הפשוטה של צמח קטן שנמצא בתוך עציץ נפלא. ניתן לשלב את הצמח הזה בכל מקום, ועם בחירה של הגודל וסוג הצמח בצורה נכונה- ניתן להגיע גם אל נקודה שבה ממוקד המבט וגם אל תחושה של רוגע שמשרה כל סוג של צמחיה על הסביבה שלה.

צמחיה מלאכותית:

חיקוי של כל צמח אפשרי

נכון להיום הצמחייה המלאכותית כוללת המוני סוגים של צמחים בתוכה. יש אפשרות לרכוש פרחים נהדרים כמו ליזיאנטוסים, ורדים, נוריות, חרציות, גרברות, ליליות וכל סוג של פרח שאוהבים, וליצור זר מושלם בדיוק כפי שמעדיפים רק שהפעם הזר הזה ימשיך לפרוח באותו המצב מבלי להגיע אל המצב של פרחים נובלים.

מלבד הפרחים יש גם הרבה מאוד צמחים קטנים וגדולים, אפילו עצים! בגבהים מאוד מרשימים שאיתם ניתן ליצור מראה של גינה אמיתית גם אם נמצאים בכלל במרפסת של משרד בקומה העשרים. עם מבחר שכזה של צמחייה מלאכותית אין באמת סיבה להתחיל התעסקות עם צמחים אמיתיים, בייחוד כאשר המחירים של צמחייה מלאכותית הם כאלה שעולים חלקיק מן המחיר של צמח דומה אמיתי.

כך למשל, עץ פיקוס בגובה של מטר וחצי יעלה רק כמאה וחמישים שקלים, כולל כלי מרשים. עץ מייפל יעלה כשלוש מאות שקלים, בהתאם לגובה שלו. עץ במבוק יעלה כחמישים שקלים, שוב לפי הגובה שלו. עציץ לבנדר בכלי מעוצב יעלה כשבעים שקלים. עץ דקל יעלה כחמש מאות שקלים, וגם כאן המחיר תלוי בגובה של העץ.

האיכות של הצמחייה

לא כל צמחייה מלאכותית היא כזו אשר תגיע עם תג מחיר דומה בכל חנות, כאשר יש חנויות שעובדות על אחוזי רווח גבוהים וכאלה שעובדים על אחוזי רווח נמוכים יותר. אבל, הדרך הכי טובה להבין ממה נובע ההבדל בתמחור בין אותו הסוג כביכול של צמחייה מלאכותית היא להבין ממה עשויים כל הצמחים הללו.

לא כל הצמחים עשויים מפלסטיק בלבד, יש פרחים אשר עשויים ממשי איכותי שמדמה מראה מאוד אמיתי ויש פלסטיק שצבוע בצורה ייחודית שמקנה מראה טבעי ומאפשר לצמח הזה להישאר באותו המצב למשך של הרבה מאוד שנים. יש הבדלים ניכרים בין האיכות של צמחייה מלאכותית אחת לאחרת, וכאשר יש הבדלי מחיר גדולים – קרוב לוודאי כי מדובר בצמח מלאכותי באיכות גבוהה שלא יתפרק עם משב רוח קטן שבקטנים.

הגודל של הצמח

בסופו של דבר, הגודל כן קובע בכל הנוגע אל המחירים של צמחייה מלאכותית, כאשר קירות של צמחייה ירוקה מתומחרים לפי הגודל, וצמחים שעולים יותר הם ברוב המכריע של המקרים צמחים שמגיעים לגובה של מעל למטר ופי כמה וכמה מן הגובה הזה.

אם צמח מלאכותי שהוא עץ בגודל בינוני יעלה במחיר של 200-300 שקלים, עצים מאוד יפים וגבוהים שממש נראים כמו עץ אמיתי שמתנשא לגובה רב, כבר יגיעו עם תג מחיר של 400-800 ₪ ואף יותר מזה. רבים רואים את ההשקעה הזו בתור משתלמת במיוחד, עם טיפול שכולל לא יותר ממתז של מים שמוריד את הלכלוך ומשאיר את הצמח נקי ונראה כאילו הרגע עבר השקיה.

לסיכום

ההשקעה בכל הסוגים של צמחייה מלאכותית היא מאוד פופולארית נכון להיום, עם יותר ויותר משרדים, מסעדות בעלי אולמות ובעלי בתים שמוצאים כי השימוש בצמחים מלאכותיים מעניק להם בדיוק את כל מה שהם צריכים מלבד מהפעולה של טיפוח עץ אמיתי שהיא מורכבת לאנשים שבכך לא מעוניינים.

הדגמים של צמחייה מלאכותית נעשים יותר מגוונים, וכך כל אדם יכול לאתר לעצמו את הצמח שהוא הכי אוהב, מינוס ההתעסקות הלא רצויה.

להצעת מחיר והזמנה: 073-3744549

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה