חיפוש
חיפוש

כמה עולה רחפן עם מצלמה?

עד כמה שזה היה נשמע מוזר לפני עשור, רחפן היום הוא אביזר שאפשר למצוא בכל מקום והוא נע על הגבול שבין כלי עבודה, תחביב או צעצוע לילד. הרחפנים היום הפכו לחלק מהשגרה שלנו בכל פעם שאנחנו יוצאים לחוף הים או לפארק. באזורים כפריים התושבים כבר מורגלים לכך שהרחפן של הרשויות מאתר חריגות בניה.

 

רחפנים מאז ועד היום

הרחפנים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו בעיקר מהרגע שהם עברו את השלב האבולוציוני של רחפן עם מצלמה. החל מרגע זה הרחפן שידרג את מעמדו ומוצא לו מקום בכל טריטוריה בחיינו. לכן כיום אנשים רבים מצטיידים ברחפן, מה שבאופן טבעי מגדיל את ההיצע ומרחיב את טווח המחירים.

השימוש ברחפנים היום הוא כל כך נרחב, שקשה להצביע לאיזה מגזר הוא משמש. אם עד לפני שנים בודדות רחפנים במרחב הפרטי הציבורי היו מעין אטרקציה, כיום הם נגישים לכל דורש. רחפן פשוט עם מצלמה יכול להיות היום צעצוע של ילדי השכנים והוא יכול להיות כלי עבודה עבור מקצועות שונים ומגוונים, מצלמי חתונות, דרך שוטרי תנועה ועד מפעילי פארקים שונים. כאן תוכלו למצוא רחפן מומלץ לילדים.

השימוש ברחפנים הפך להיות נפוץ, זמין ונדרש. היכולות של רחפני המצלמה עולים ואיתם גם המוצרים שניתן להפיק מהם. שאנחנו מדברים על מחיר, חשוב לחדד את השאלה, כמה עולה רחפן עם מצלמה? כי על פי צרכי השימוש, נקבע את סוג הרחפן והמצלמה ובהתאם לכך את המחיר.

 

כמה עולה רחפן

רחפנים תעשייתיים מכוונים למספר נרחב של פעולות אותם הרחפן והמצלמה צריכות לדעת לבצע. הגדרת המשימה לרחפן היא הנגזרת לתמחור שלו. ברחפן תעשייתי אנחנו נבקש לבדוק מספר פרמטרים שאותם נצטרך לקחת בחשבון בזמן התמחור. 

  • מקור השליטה, רחפן חייב מפעיל מהקרקע, רחפן הנתמך בטלפון הנייד יש לו יתרונות של העידר החוסר בשלט ויכולת תפעול מכל מקום, מנגד השליטה באמצעות השלט נוחה יותר
  • איכות המצלמה, כמו בטלפונים ניידים, גם ברחפן, איכות המצלמה משפיעה על המחיר, רחפן עליו מותקנת מצלמה איכותית יהיה בוודאות יקר יותר.
  • איפה טסים? רחפן שישלח למשימות בתוך מבנים דוגמת מחסנים לוגיסטיים או קניונים, לא יושפעו מרוחות ומזג אוויר וידרשו פחות עוצמה מרחפנים שיטוסו באוויר הפתוח.

בכל מקרה רחפנים לשימוש בעבודה, מחירם ינוע בין 2500 ל 5000 ₪.

מנגד רחפנים לשימוש בייתי יהיו זמינים במחירים נמוכים הרבה יותר וניתן למצוא גם רחפנים בעלות של פחות ממאה ₪, אולם לרוב הם יהיו באיכות נמוכה. מחיר סביר לרחפן לשימוש פרטי ינוע בין 200 ₪ ל2500 ₪ כמובן שכל פרמטר כגון זמן הטיסה, איכות המצלמה, המרחק המקסימלי יקבעו את המחיר הסופי.

 

כמה עולה רחפן עם מצלמה?

השאלה כמה עולה רחפן עם מצלמה? היא שאלה המורכבת כאמור מכמה גורמים. היות וטווח המחירים בהחלט רחב, מומלץ לעשות רשימת דרישות לפני הקניה, ואז לפי הדרישות, תוכלו לדעת גם מה המחיר.

מצלמת מזל"ט

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה