חיפוש
חיפוש

כמה עולים עצים להסקה?

עצים להסקה הפכו למצרך חיוני בבתים רבים בישראל בחורף הקר. למרות השימוש הנפוץ במזגנים ורדיאטורים לחימום, יותר ויותר ישראלים חוזרים למקור ומעדיפים ליהנות מתנור הסקה המחמם ביעילות את הבית. קיימת קשת מחירים רחבה מאוד במחירי עצים להסקה. המחירים נגזרים מסוג העץ, איכותו, אחוזי הייבוש שלו ועוד. כאן סקרנו עבורכם את התחום וציינו טווח מחירים מקובל. הכל בכתבה שלפניכם.

 

היכן ניתן לרכוש עצים להסקה?

עצים להסקה הפכו למצרך מבוקש בחורף בבתי ישראלים רבים שמבינים בחימום הבית. קיים מגוון חנויות המוכרות עצים להסקה לפי משקל. כנסו לאתר agami-wood.co.il כדי להתרשם ממבחר העצים להסקה הקיימים. טווח המחירים משתנה בין החנויות אך הוא די יציב ולא נתון לפערים משמעותיים במיוחד. מחירי עצים אלו נגזרים בהתאם למקורם, איכותם, תהליך הייבוש שעברו ועוד.

 

איך מוכרים עצים להסקה?

לרוב ימכרו לכם גזירי עצים מבוקעים וחתוכים והמחיר יקבע לפי משקל. לרוב העצים ימכרו במשטחי 2 קוב ולא פחות מכך. בדרך כלל המזמין יכול להזמין את גודל העצים בהם הוא מעוניין. קיימות חנויות שלא מאפשרות בחירה אישית של גודל העצים, אלא רק מציעות מגוון עצי הסקה לבחירה.

 

את העצים שתרכשו תוכלו לקבל במשלוח עד לביתכם. כשאתם מזמינים משלוח של עצים להסקה, חשוב שתשקללו את העלויות הנלוות למשלוח. מחיר משלוח יכול להגיע אף ל-500 ₪. חנויות מסוימות לא גובות מחיר על המשלוח כאשר כמות ההזמנה היא גדולה. בררו את הנתונים לפני שאתם רוכשים גזירי עץ להסקה.

 

מה המחיר של עצים להסקה?

טווח המחירים נע בהתאם לסוג העץ, איכותו, תהליך הייבוש שעבר, מקורו ועוד. מחיר קוב גזירי עצים להסקה מתחיל ב-400 ₪ והוא יכול להגיע אף ל-2,200 ₪. הכל תלוי בנתונים המשתנים.

  • מחיר קוב עץ אלון נע בין 800 ל-1000 ₪.
  • מחיר קוב עץ ברוש נע בין 400 ל-550 ₪.
  • מחיר קוב עץ איירון נע בין 900 ל-1300 ₪.
  • מחיר עץ אורן נע בין 500 ל-750 ₪.
  • מחיר עץ ליבנה יכול להגיע ל-1,000 ₪ לקוב.
  • עץ זית ימכר בטווח מחירים שבין 750 ל-1,050 ₪
  • עצי הדרים הם זולים יותר והם נמכרים במחיר שנע בין 400 ל-600 ₪ לקוב.
  • סוג העץ היקר ביותר שנציין כאן הוא עץ הפקאן שמחירו נע בין 1,800 ל-2,200 ₪.

 

מה חשוב לברר לפני רכישת עצים להסקה?

לפני שאתם רוכשים עצים להסקת הדירה שלכם, חשוב שתדעו מה כמות העצים הדרושה לכם. לרוב תקבלו מחיר טוב יותר ברכישת כמות גדולה של עצים. בנוסף, חשוב שתבדקו את העלויות הנלוות למשלוח ולמקום האחסון. כדי ליהנות מעצים טובים המסיקים את החדר בצורה יעילה, חשוב לרכוש גזירי עצים המיובשים בצורה מקצועית. לצורך כך חשוב לפנות אך ורק לחנות המספקת סחורה טובה ואיכותית.

גזע

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה