חיפוש
חיפוש

כמה תעלה לכם הסעה קבועה ל-10 אנשים?

הסעות קבועות מוזמנות בדרך כלל על ידי אנשים שגרים קרוב ונמצאים באיזשהו חוג או קהילה שבהם המפגשים הם סדירים וקבועים ולכן אפשר לארגן מעין הסעה פרטית בכל שבוע ולחסוך זמן, כסף ודלק. הרבה דלק.
רוצים לדעת כמה תעלה לכם הסעה קבועה? איך לבחור חברת הסעות? מה חשוב לבדוק לפני שאתם משריינים הסעה? המשיכו לקרוא!

 

הסעות קבועות – היתרונות:

הסעה ל-10 אנשים שמגיעה כל פעם לאותו המקום ובאותה השעה תעלה לכם הרבה פחות מלהוציא רכב בעצמכם או לחפש אחרי טרמפים. גם אם הנסיעה קצרה, רוב הפעמים אתם תצטרכו לשלם חניה ודלק.
היציבות הזו מעודדת אנשים להגיע. אנחנו לא יודעים איך ולמה בפאן הפסיכולוגי, אבל ברגע שאנשים יודעים שיש להם הסעה שמחכה לכם והם רק צריכים להגיע אליה הם מגיעים יותר לחוגים ומתמידים בצורה רציפה יותר. רוצים להתמיד? ארגנו הסעה!

 

איך לבחור חברת הסעות טובה?

חברת הסעות טובה ואמינה היא לא דבר שקשה למצוא היום. הדבר הראשון הוא: תציצו באתר שלהם. בדקו על המלצות או כל השירותים השונים שהם מציעים. ככל שחברת נסיעות מפותחת יותר ובעלת צי גדול ומגוון יותר של רכבים ככה הסיכויים שהיא חברת הסעות גרועה קטן. מעבר לכך, גם אם אפשר לבצע את כל השירותים ולהזמין את הנסיעות דרך האתר באונליין אתם יכולים להרים צלצול למוקד או לשירות לקוחות של החברה. שירות הלקוחות אומר הרבה על החברה והשירות שהם מספקים.
טיפ אחרון: המלצות מחברים הם תמיד דבר מבורך במידה ויש לכם כאלו.

 

מרווח – שקט – נוחות

נסיעות הן בסך הכל דבר כיף. במדינת ישראל קצת שכחנו את זה, הלחץ הפקקים ואיך שאנשים נוהגים פה גורם לנו להיות בקונוטציה רעה לגבי נסיעות. אבל ברגע שאתם לא נוהגים נסיעות יכולות להפוך לרגע מאוד כיפי ביום. אפשר להסתכל מהחלון, לשמוע באוזניות פודקאסט או שירים, אולי לדבר עם החברה שלידנו, אולי סתם להישען לאחור ולנוח. מתי במהלך היום יש לנו רגע שבו אנחנו יכולים רק לנוח ולהנות מהשקט ומהדרך?

הסעה קבועה מספקת לנו את הנוחות והשקט הזה לקחת החוג או המפגש.

 

מחירים מומלצים

קצת קשה לנו לדבר על מחירים מכיוון שזה תלוי בכמה גורמים:

כמות האנשים שמשתתפים בהסעה
המרחק בין נקודת האיסוף ליעד שלכם
לפעמים גם גיל הנוסעים משמעותי למחיר
תדירות ההסעה.

ככל שהתדירות וכמות האנשים גדולים יותר כך המחיר שאתם תשלמו יהיה נמוך יותר! שווה לגייס עוד אנשים להצטרף אליכם להסעה.

 

לסיכום הסעות לחוגים\ מפגשים קבועים

יש ילדים, בתי ספר, עבודות, חברות וחוגים שכבר הבינו את זה מזמן: ברגע שהם מספקים לאנשים הסעה ככה הם מגיעים יותר, בזמן, רגועים יותר ומשלמים פחות. זה הפתרון הכי טוב להתניידות של הרבה אנשים למקום קבוע בתדירות קבועה.

מוזמנים לנסות לספר לנו אם אנחנו צודקים.

 

שטרות ומטבעות

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה