חיפוש
חיפוש

למה כל בעל עסק חייב כרטיס ביקור דיגיטלי?

העידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים מצריך שימוש באמצעים מתקדמים עבור שיווק העסק, אין על זה ויכוח. אם בעבר הסתפקנו בחלוקה פיזית של כרטיסי ביקור מודפסים, הרי שעולם הדפוס כבר עבר אבולוציה והתפתחות מאז. כיום? כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מה שבית העסק מצריך.

אנחנו כבר כמעט לא מחלקים כרטיסי ביקור לקולגות שלנו וללקוחות, אך זה לא אומר שכרטיסים אלו נעלמו מהעולם. למעשה, התמונה היא הפוכה לגמרי, כרטיסי ביקור עמדו במבחן הזמן ובמבחן היעילות – הם כאן בכדי להישאר והם כיום נקראים כרטיסי ביקור דיגיטליים. מחפשים אחר כרטיס ביקור דיגיטלי לשיתוף ושיווק העסק שלכם? בואו נדבר על מה הם כוללים ומי בונה אותם עבורכם.

 

כרטיס ביקור 2020 – כיצד ייראה?

הכרטיס הדיגיטלי שלכם יכול לכלול פיצ'רים שונים, כמו למשל הפיצ'ר של שיתוף ברשתות החברתיות. בעוד שפעם היינו ממתינים להיתקלות בלקוחות בכדי לחלק להם כרטיס ביקור, כיום כבר אפשר לפרסם כרטיסי ביקור לעיני כל. בהחלט הבדל ע-נ-ק! שימו לב, מדובר פה בעצם בשיווק העסק, לא בהפצה וחלוקה של כרטיס.

ואם כל זה לא מספיק, הכירו את הפיצ'ר הבא שניתן להטמיע בכרטיס ביקור דיגיטלי. אנחנו מדברים על האפשרות לחבר את היוזר (המשתמש שנחשף לכרטיס הביקור שלכם) בקליק אחד, בין WAZE לבית העסק שלכם. הלקוח או הקולגה מקבלים את כרטיס הביקור, ויכולים בלחיצה אחת להגיע עד פתח בית העסק שלכם. מה עוד כרטיס ביקור דיגיטלי יכלול?

 

כרטיסי ביקור שהם הרבה מעבר

מעבר לכך שהכרטיס שמור בענן והוא לעולם לא ייעלם לכם, אתם מוזמנים להנות מפיצ'רים של חיוג מהיר בלחיצה אחת, הודעה בלחיצה, מכונת לידים, אפשרויות למודולים מתקדמים של וידאו (כמו באתר רגיל!), גלריית תמונות ועוד.

בשורה התחתונה, כיום, בין אם מדובר בבית עסק, חברה או ארגון, אין אפשרות להתקיים ללא נוכחות דיגיטלית ברשת. ואם מדברים על נוכחות דיגיטלית, מדברים על כרטיסי ביקור דיגיטליים שמאפשרים לכם ליחצן, לשווק ולפרסם את בית העסק דרך פלטפורמות אפשרויות שונות. בהחלט מומלץ עד כדי הכרחי. למעשה, הכרטיס עובד כמעט כמו אתר אינטרנט רגיל לחלוטין.

 

רוצים שישאירו לכם לידים המתקבלים למייל?

כולנו רוצים לאסוף כמה שיותר לידים, בתקווה שלבסוף יובילו להגברת מכירות בעסק. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לכם לפעול בתור מכונת לידים, שאוספת אותם ושולחת אותם ישירות אליכם למייל ועבור המשך טיפול. חבר של חבר של דודה של השכנה שלכם קיבל את כרטיס הביקור שלכם? הוא יוכל להשאיר את פרטיו ואתם כבר תחזרו אליו.

אחד הדברים עליהם חשוב להקפיד כשיוצרים כרטיס שכזה, הוא הנושא של עיצוב הכרטיס. עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי חייב להיעשות בהתאם לרוח בית העסק, לאופי שלו ובהתאם למסר השיווקי שיש להעביר לקהל היעד. אין להתפשר על פחות מאשר הכי עדכני, FRESH וממגנט לקוחות ולידים. עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים ב2020? בהתאם לסטנדרטים הכי גבוהים! בלבד!

בהצלחה!

כרטיסים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה