חיפוש
חיפוש

שגיב פלייסיגר מסביר האם משתלם להחליף כרטיס פיקוד במזגן ישן?

המזגן שלכם כבר לא עובד טוב כמו בעבר? אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון והאם כדאי להחליף בו את כרטיס הפיקוד? זקוקים לעזרה ומחפשים תשובות לכל השאלות הללו? עיינו לרגע במאמר שלפניכם ותוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם ביותר.

אל תוותרו על בדיקה מעמיקה למזגן

על פי שגיא פלייסיגר טכנאי מזגנים עד הבית ניתן לראות שהדבר הכי חשוב שצריך לעשות כדי לקבל החלטה לגבי החלפת כרטיס פיקוד במזגן ישן, הוא לבדוק את המזגן תחילה. יש כמה פעולות שאומנם תוכלו לעשות בעצמכם, אך בסופו של דבר, אין תחליף לבדיקה רצינית ומעמיקה שתתבצע על ידי איש מקצוע מוביל. לכן, אם אתם יכולים לפנות כבר עכשיו אל המומחים ולהזמין טכנאי מזגנים שיגיע לבצע את הבדיקה, למה לדחות את העניין? אומנם יכול להיות שהטכנאי ימליץ לכם לא לקנות כרטיס פיקוד חדש ועדיף יהיה להחליף את המזגן כולו, אך לפחות תוכלו להבין איפה עומדים הדברים.

מזגן קיר

איך תדעו לאיזה טכנאי מזגנים כדאי להתקשר?

ממש כפי שניתן למצוא שגיב פלייסיגר המלצה לגבי תיקון של כל מכשיר חשמלי אחר בבית, כך אפשר למצוא היום בקלות גם המלצות על טכנאי מזגנים. את ההמלצות הרבות שתמצאו אונליין לגבי טכנאים כאלה ואחרים כותבים בדרך כלל גולשים כמוכם. זה אומר שההמלצות אמינות, שניתן להסתמך עליהן ובצורה כזאת יהיה לכם קל יותר להחליט לאיזה טכנאי אתם פונים. בנוסף, אם אתם יכולים לקרוא גם כמה נתונים אודות הטכנאים, כמו לדוגמא: מה הניסיון שלהם? ממתי הם עובדים בתחום הזה וכדומה, רצוי שתעשו זאת. אין כל טעם לפנות לאדם שאתם לא סומכים עליו או שלא יגיע בזמן, כי בסופו של דבר, איש המקצוע שמגיע לבדוק את המזגן שלכם נותן לכם שירות ואתם הלקוחות.

כמה עולה לתקן מזגן או לקנות חדש?

מה שיקבע בסופו של דבר האם אתם רוצים לקנות כרטיס פיקוד חדש למזגן הישן או שאתם מעדיפים לקנות מזגן חדש, זו השאלה כמה הכול יעלה. אין תשובה אחת נכונה לשאלה האם עדיף להשקיע בתיקון או לרכוש מזגן חדש, כי זה תלוי, בין היתר, מתי בכלל קניתם את המזגן הישן. האם מדובר על מזגן שעובד כבר עשרות שנים ועכשיו אתם רוצים להחליף אותו? או שאולי זה מזגן חדש שקניתם לפני שנה ושיש בו תקלה? בנוסף, כדאי לדעת שלא פעם טכנאי המזגנים יכולים גם להציע לכם מזגנים חדשים במחירים נוחים כך שזה עוד נתון שכדאי יהיה לבדוק. בסופו של דבר, בין אם תבחרו להשקיע בכרטיס פיקוד חדש ובין אם תרצו לקנות מזגן, אין ספק שיהיה לכם יותר נעים בבית, במשרד או בכל מקום שבו נמצא המזגן שלכם היום.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה