חיפוש
חיפוש

לאילו עסקים כדאי להשקיע באתר מכירות

אתרי מכירות הם אחד מאפיקי השיווק היעילים ביותר בשנים האחרונות, וזאת בשל מגוון יתרונות המאפיינים אותם: זמינות ללקוחות מסביב לשעון, רכישה נוחה וקלה אפשרויות שיווק ופרסום מתקדמות באינטרנט.

לאיזה עסקים מתאים להקים אתר מכירות והאם חנות אינטרנטית יכולה לסייע למכירות בעסק שלך? באנו לעשות סדר במדריך זה מבית אגאי.

 

נתחיל מהתחלה: מה זה בעצם אתר מכירות?

אתר מכירות, או חנות וירטואלית / דיגיטלית / אינטרנטית היא אתר אינטרנט באמצעותו משווקים ומוכרים מוצרים ללקוחות. הלקוחות מזמינים מוצרים ומשלמים עליהם באתר (או בוחרים בתשלום מזומן אם אתם מאפשרים זאת) ולאחר מכן המוצר נשלח אליהם הביתה או לנקודת איסוף באמצעות שירות משלוחים.

אתרי מכירות מאפשרים ליצור עסק מאפס ולחסוך בעלויות הקמה, או לחילופין מהווים אפיק שיווק ומכירות נוסף לצד העסק הפיזי. כך או כך, מדובר בפלטפורמה קלה עם עלות נמוכה יחסית שלא מצריכה השקעה רבה בתפעול.

 

הקמת אתר מכירות – למי זה מתאים?

הקמת חנות וירטואלית מתאימה למעשה לעסקים מכל סוג המשווקים מוצרים אותם ניתן לשלח לבית הלקוח או לנקודת איסוף שהוסכמה ונקבעה מראש. לפיכך, נדרש קודם כל לתכנן היטב את שרשרת האספקה שכן בסופו של דבר אספקת המוצר היא אחד הרכיבים החשובים ביותר בשירות שאתם מציעים. במידה ואתם מייבאים מוצרים מחו"ל או רוכשים אותם מספק אחר, חשוב להכיר היטב את המוצרים שאתם מוכרים כי בסופו של דבר השם שלכם תלוי בהם.

 

אתר מכירות לעומת אתר רגיל

ישנם עסקים שמעדיפים שלא לפתוח אתר אינטרנט אלא להסתפק באתר רגיל ולמכור את המוצרים בנפרד. זוהי בהחלט אפשרות שקיימת, אך קחו בחשבון שאתם עלולים לאבד בדרך לא מעט לקוחות. כלל חשוב בשיווק הוא שיש להכות בברזל בעודו חם – כשלקוח פוטנציאלי מחפש מוצר מסוים באינטרנט זה הזמן למכור לו את המוצר; זה הזמן שיש בו מוכנות לשלם ואתם צריכים להניע אותו לפעולה.

בנוסף, לא מעט צרכנים מעדיפים לבצע רכישה באופן דיגיטלי מבלי להידרש להליכים נוספים או לדבר עם נציג מכירות אנושי. כן אתר מכירות מרחיב את קהל הלקוחות שלכם ועוד חוסך לכם כסף על הדרך.

 

איך בונים אתר מכירות מוצלח?

ההמלצה שלנו היא להיעזר בחברה מקצועית לבניית אתר מכירות, שכן לחוויית המשתמש ועיצוב האתר ישנה השפעה רבה על עצימות המכירות באתר וההצלחה שלו. חברות כגון AGHAI המתמחות בהקמת אתרי מכירות מתקדמים בעלות חד פעמית ללא תשלום חודשי קבוע יאפשרו לכם להנות מממשק קל וידידותי וכלי שיווק חדשניים שיגדילו את המכירות שלכם.

 

כמה עולה להקים אתר מכירות?

להקמת אתר מכירות ישנן עלויות מסוימות התלויות באופי האתר, התכנים שבו והאפשרויות שמציע לגולש. ככלל, מחיר הקמת אתר מכירות נע בין אלפי שקלים בודדים לכ-15 אלף שקלים, כאשר ככל שהאתר מתקדם יותר כך העלות גבוהה יותר. בכל מקרה עלות אתר מכירות נמוכה לאין ערוך מהקמת עסק פיזי, כך שזו השקעה שבמקרים רבים כדי לבצע.

דף מכירת

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה