חיפוש
חיפוש

לא בטוחים מה לקנות מתנה לחברים? יש פתרון!

חוגגים לחברים ולא בטוחים מה לקנות? זה מובן לגמרי – קשה לבחור את המתנה המושלמת, שלא לדבר על החלטה לגבי תקציב והתאמה מדויקת של המתנה לאירוע. איך עושים את זה בקלות? התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם.

 

המירוץ אחרי "המתנה המושלמת"

אתם בטח מכירים את זה – אתם ניצבים בפני אירוע שמחייב מתנה ומתחילים הלבטים – כמה כסף להשקיע? איך מראים ליקרים לנו שלא בחרנו במתנה שהיא "ברירת מחדל" אלא באמת ראינו אותם, את התחביבים שלהם ומה שמשמח אותם?

למרבה השמחה, זה לא מסובך כמו שזה נשמע ואתם לא לבד! https://www.fitgift.co.il מנוע החיפוש החכם העוזר לכם להתאים את המתנה ליקירכם עומד לרשותכם ויסייע לכם לבחור מתנה מדהימה, ממש בקלות.

מתנה לחברים

איזה חברים אתם?

נוסף לשימוש במנוע החיפוש החדשני, חשוב שתחשבו עם עצמכם – האם אתם חברים קרובים כך שמצופה מכם לתת מתנה אישית, או אולי מדובר בחבר מהעבר הרחוק, כך שמתנה סימבולית תעשה את העבודה?

בנוסף, התחשבו בפרמטרים כמו האם מתקיימת ביניכם מסורת חילופי מתנות (אם כן, יהיה לכם קל יותר לחשוב על כיוון ואם לא, כמרימי הכפפה תוכלו להסתפק במתנה מושקעת, אבל לא גדולה מדי) וכמובן – מהו האירוע שחוגגים? יש אירועים שנהוג לתת בהם מתנה (כמו יום הולדת) לעומת אחרים בהם מצופה לתת שיק (חתונה, ברית וכיו"ב).

 

אל תחכו לדקה ה-90

אם יש טיפ אחד מנצח הוא לא לדחות את קניית המתנה מהסיבה הפשוטה שאם תחכו לרגע האחרון יש סיכוי לא רע שתבחרו בלחץ. התוצאה – לא תהיו שלמים עם הבחירה וככל הנראה תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם. בחירה מוקדמת תאפשר לכם להיות בראש שקט (וגם לעקוב אחר מבצעים ולחסוך לא מעט כסף).

מתנה לחברים

היצמדו לתקציב

טיפ נוסף הוא להגדיר תקציב שלא חורגים ממנו. על התקציב תוכלו להחליט לפי המצב הכלכלי שלכם, לבחור בתקציב ממוצע המתאים לסוג האירועי (אירועים גדולים כמו חתונה וכד' כבר מגיעים עם טבלת עלויות מקובלות) או להשוות עם חברים. כך או כך, היצמדו לתקציב ואל תתפתו לחרוג ממנו – חבר טוב לא ירצה להכניס אתכם למינוס.

 

השקיעו מחשבה

זה אולי הטיפ החשוב ביותר – אם מדובר במתנה שאיננה כסף ואתם רוצים להפוך אותה לאישית, כדאי שתשקיעו מחשבה לגבי מיהו אותו חבר עבורכם ובכלל – מהם התחביבים שלו, האם יש לו תחומי עניין מיוחדים, האם הזכיר בפניכם שהתכוון לקנות משהו ולא הספיק או לא יכול היה להרשות לעצמו וכו'. כל אלה יכולים להיות כיוונים מעולים למתנה מושלמת.

לסיכום, קניית מתנה יכולה להיות עסק מעט טריקי אבל זה לא חייב להיות מסובך – אל תחכו לדקה ה-90, חישבו על האדם שעומד מולכם והקשר ביניכם והיעזרו במנוע החיפוש החכם. שיהיה במזל!

מתנה לחברים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה