חיפוש
חיפוש

לא רק תה – כל בתי הקפה בלונדון שתהיו חייבים לבקר בהם

לונדון היא אחת הערים האהובות ביותר בקרב תיירים מישראל והיא מושכת אליה מדי שנה המוני תיירים מארץ הקודש. בין הדברים שהיא הכי ידועה בזכותם, נמצא כמובן את "שעת התה" המפורסמת, אך תופתעו לשמוע שגם בנגזרת הקפה יש כמה מקומות מפתיעים ששווה להכיר.

 

קפה בריטי – לא מה שחשבתם

תשמחו לשמוע שלמרות הדעה הרווחת לפיה בתי קפה בלונדון אינם מדהימים (יש שיוסיפו – בלשון המעטה…), יש לא מעט בתי קפה שמציעים קפה משובח שלא נופל מהרמה הגבוהה לה אתם רגילים מישראל. ריכזנו לפניכם כמה מקומות שאסור לפספס, בהם בתי קפה בוטיקיים מעלפים לצד רשתות שחייבים להכיר.

קפה בריטי

רשת Origin Coffee

יש הטוענים כי קפה של רשתות גדולות לא יכול להיות איכותי ואנחנו שמחים לנפץ את האשליה. רשת בתי הקפה אוריג'ין קפה ידועים בזכות תהליך קליית קפה ייחודי שמבטיח קפה איכותי, טעים ולמרבה השמחה – לא יקר. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? הרשת מפעילה 6 סניפים ברחבי אנגליה, 3 מהם נמצאים בלונדון (סניף הדגל בשורדיץ) והאווירה – וואו.

 

Ozone Coffee Roasters

בין אם אתם אוהבים את הקפה שלכם מיינסטרים או שמא מעדיפים אותו עם טוויסט בעלילה – בית הקפה הזה יפתיע אתכם לטובה, עם נבחרת משובחת של סוגי קפה איכותיים, אותם תוכלו ללגום במקום ואפילו לרכוש הביתה, עם או בלי ערכה מגניבה. אחלה מתנה לעצמכם ולחובבי קפה שיקרים לליבכם.

 

Host Café

אומרים שקפה זה לא רק משקה, אלא חוויה הוליסטית ואם גם אתם מאמינים בכך, הוסט קפה הוא ללא ספק בית קפה שכדאי לכם לבקר בו – הוא ממוקם בליבה של העיר, בתוך מבנה מרהיב של כנסייה עתיקה ששומרת על צביונה עד היום (ולכן בית הקפה עצמו סגור בסופ"ש) ואמנם הקפה עצמו משביע רצון, אבל האווירה מיוחדת במינה.

 

Minnow

בדרום לונדון שוכן בית הקפה הזה שאמנם מרוחק יחסית מנקודות העניין הפופולריות ביותר, אך מביני דבר יעידו ששווה להגיע אליו במיוחד ולו רק בגלל העיצוב המוקפד ופינות החמד האינסטגרמיות שמאפיינות אותו. ומה לגבי התפריט? בהחלט לא מאכזב – קפה מצוין, אוכל מעולה ועוד שלל משקאות מחממי לב ונפש.

 

רשת Monmouth Coffee Company

רשת בתי קפה ותיקה שהחלה את דרכה בשנות ה-70 של המאה ה-20 ומאז מציעה קפה איכותי וטעים, בשלל סניפים הפזורים לאורכה ולרוחבה של העיר התוססת. נכון שלא תמצאו כאן חידושים והמצאות, אבל אם אתם אוהבים את הקפה שלכם טוב ונגיש – זה המקום.

לסיכומו של דבר, בין אם אתם מסוג האנשים שלא יכולים לפתוח את היום בלי ספל קפה מהביל, או שאינכם שומרים את התענוג לשעות הבוקר בלבד – לונדון לא תאכזב אתכם עם בתי קפה קסומים וסחורה משובחת.

בתי קפה בלונדון

אולי יעניין אותך גם

פולוסה