חיפוש
חיפוש

מה צריך לדעת לפני רכישת מתנות למשרד?

אם אתם מתכננים לרכוש מתנות למשרד, כדאי שתדעו שאין מדובר ברכישה של מה בכך.

צריך לבצע כמה הליכים רגע לפני שבוחרים את המתנות המתאימות.

אם תפעלו בקלות ראש בכל הנוגע לעניין, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מתנות לא שימושיות ועובדים לא מסופקים.

אז מה אתם צריכים לדעת בנושא כדי שתוכלו לרכוש מתנות למשרד על הצד הטוב ביותר? אתם צריכים להכיר את כל המידע שיופיע בשורות הבאות.

 

  1. צריך לדעת מה נחשב למתנות בנאליות

רגע לפני שאתם רוכשים מתנות למשרד, אתם צריכים לדעת אילו מתנות נכנסות תחת הקטגוריה: "מתנות בנאליות שאסור לקנות למשרד". ריכזנו עבורכם את כל המתנות הללו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא נופלים בעניין הזה, להלן הרשימה המעודכנת:

  • עציצים
  • עטים
  • סינרים
  • בקבוקי מים רב פעמיים
  • מעמדים לנייר טואלט
  • מחזיק מפתחות

אם לרגע חשבתם לקנות את אחת או יותר מהמתנות שמופיעות ברשימה, אנחנו שמחים שהגעתם לכאן כי מנענו מכם קטסטרופה באופן וודאי.

 

  1. צריך לדעת מה העובדים שלכם הכי רוצים לקבל

עכשיו, כשאתם יודעים מה לא לקנות למשרד, אתם צריכים לבדוק מה כן לקנות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים נכון, אתם צריכים לפנות אל העובדים שלכם. אתם יכולים לנצל את פגישת הצוות הבאה שלכם ולהגיד להם שאתם עומדים לבצע רכישה של מתנות למשרד ורגע לפני שתבחרו במתנות מסוימות, אתם רוצים לבדוק מה מתאים להם. אם חשבתם על אפשרות מסוימת כמו למשל קייס למחשב נייד, אתם יכולים לשתף את העובדים ולשמוע את חוות דעתם. בכל מקרה, תכינו דף ועט כי אתם צריכים לכתוב את המתנות שהם יציעו לכם ולבחור את המתאימות ביותר.

 

  1. צריך לבדוק שמדובר במתנות ממותגות

אם אתם כבר רוכשים לעובדים שלכם מתנות למשרד, כדאי שתבדקו שיש אפשרות לרכוש אותן כמתנות ממותגות, כך תוכלו להרוויח כמה יתרונות בקנייה אחת. להלן חלק מהיתרונות הללו:

  • רכישה שמספקת את העובדים
  • רכישה שמתאימה לצרכי העובדים ולצרכי המשרד
  • מוצרים שכוללים את הלוגו של מקום העבודה ומשווקים אותו ללא כל מאמץ

 

  1. צריך לבדוק שאפשר להזמין אונליין

סביר להניח שיש לכם מספיק עבודה גם ככה, אז תחסכו לעצמכם את החיפושים אחר חנויות שיספקו לכם את המתנות הללו תוך חיפוש חנייה מייגע. לכן, אתם צריכים לבדוק פרטים על חנות שתאפשר לכם לקנות מתנות למשרד אונליין ולקבל אותם עד פתח הדלת של המשרד מבלי להתאמץ.

 

סיכום

אלו היו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם רוכשים מתנות למשרד שלכם. עכשיו, אתם יכולים להתחיל בהליך החיפוש אחר המתנות המתאימות ביותר ותוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. מאחלים לכם חיפוש נעים ותיהנו מהמחמאות שאתם צפויים לקבל מהעובדים ממש בקרוב!

מארז

 

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה