חיפוש
חיפוש

מה עדיף להזמין סושי או להכין בבית?

שאלת מיליון הדולר, או שמא, אולי שאלת מיליון האצות והאורז הסטיקי: עדיף להזמין סושי או להכין לבד בבית? בואו נבין רגע, מה המגלגלים הכי מקצועיים ממליצים לנו: סושי בהזמנה אונליין ובמהירות עד פתח הדלת של האדם הגווע ברעב, או הכנה עצמית של סושי בבית?

סושי, אחד המאכלים הכי עתיקים בעולם. מדובר למעשה במאכל שקיבל תדמית מאוד דיאטטית, למרות שבסופו של דבר, זה מאוד תלוי כיצד אתם מכינים אותו. לידיעתכם, סושי גם יכול להיות משמין! ואנחנו לא משמיצים את האדון המגולגל לרגע, אנחנו אוהבים אותו ואוכלים סושי מדי פעם. אבל חשוב לעמוד על הדקויות בכל מקרה. אז סגרנו את הפינה הזאת, סושי הוא לא תמיד דיאטטי. לאחר שהבנו את זה, נשארנו עדיין רעבים ואנחנו שואלים: הזמנת סושי באינטרנט אונליין, או הכנה לבד? ניתן את דעתנו בעניין.

 

ממש בא לי סושי אבל מהיכן מזמינים? אולי נגלגל לבד וזהו?

בימינו ישנן לא מעט מסעדות סושי SUPER מומלצות, כולל מסעדות שעושות משלוחים עד פתח ביתכם. אם אתם מחפשים אחת כזאת, כנראה שאין לכם באמת את האנרגיה להכין את הרולים המגולגלים שכולנו כל כך אוהבים. אז רגע לפני שאתם מזמינים רול של סושי מהמסעדה, כדאי לדעת שלאחר שמתנסים פעם-פעמיים, המשימה של הכנת סושי בבית היא לא מאוד מאתגרת ומורכבת.

אם תהיה לכם את הסובלנות לצפות בסרטוני יוטיוב וללמוד כיצד לגלגל סושי, לדעתנו תוכלו לעשות זאת כבר לאחר ניסיון או שניים. זה נכון שבימינו יש לא מעט מסעדות סושי מומלצות ביותר שגם עושות משלוחים בזמנים מהירים. אבל, יחד עם זאת, אם אתם מכינים במו ידיכם סושי לבני הזוג שלכם, אתם תזכו לנקודות קרדיט משמעותיות ביותר! אז אם ככה, אנחנו מביני שהכנת סושי היא אפילו יותר עמוקה מכפי שדמיינו.

 

הכנת סושי ביחד: זמן איכות שבריא לזוגיות

האם ייתכן שסושי הוא אחד המאכלים הרומנטיים? מסתמן שכן, במיוחד אם הוא מתקשר לזוגיות בצורה כל כך מהירה אצל רובנו. בקיצור ולעניין, אנחנו אישית ממליצים על איתור מסעדת שף מומלצת ועל הזמנת סושי ממש טעים. כשכל הרטבים יגיעו מסודרים וה-WASABI יעמוד בצד עבור האמיצים ביניכם, אתם תשמחו שהלכתם על הזמנת סושי ממקצוענים אמיתיים!

אבל, וזהו אבל חשוב, אם יש לכם את הזמן והאנרגיה ללמוד כיצד לגלגל סושי ולהכינו, אתם תהנו מכך בגדול! מעבר לכך שתהנו מזה, אתם גם יכולים להפוך את זה לפעילות משותפת יחד עם בני זוגכם. אין כמו בילוי משותף יחדיו במטבח, זהו זמן איכות של ממש. יחדיו, תוכלו להרים ארוחה מהסרטים, וכולנו יודעים עד כמה חשוב לאכול טוב בסוף היום! יאללה, הדליקו לכם נרות ושבו לטבילה בסויה (אפשר גם טריאקי).

בתיאבון!

שף מגלגל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה