חיפוש
חיפוש

להכניס צבע לרהיטי הגן

כשאתם נכנסים כל יום הביתה, המקום הראשון אותו אתם פוגשים הוא החצר. חצר הבית היא הפנים של הבית עצמו, והאווירה שהיא תשדר היא האווירה שאיתה תיכנסו הביתה. אם הריהוט בחצר ישדר אפרוריות, האווירה שלכם תהיה בהתאם. לעומת זאת ריהוט צבעוני ישדר אווירה קלילה שכיף לחזור אליה כל יום. במאמר זה נדבר על איך להכניס צבע לרהיטי הגן בקלות וביעילות.

פינת ישיבה
פינת ישיבה

ריהוט גן

ריהוט גן הוא אחד הדברים המתבקשים לבתים שיש להם חצר. החצר מתפקדת גם בתור הפנים הראשונות בכניסה לשטח הבית, וגם מהווה פינה שנעים להתפנק ולהנות בה. חצר עירומה מרהיטים ופסלים לא יכולה לתפקד בתור חצר נעימה, מטופחת ומאורגנת, ותהווה חלל חיצוני ריק בכניסה לבית, וחבל. שטח החצר הוא שטח שיכול להיות מנוצל ביעילות ובמחירים נוחים.

להכניס צבע לרהיטי הגן

אז אחרי שהבנו את החשיבות באחזקת חצר מטופחת ונעימה, והחלטנו לרכוש ריהוט כן, הגיע הזמן להכניס צבע לרהיטי הגן. בעבר הבחירה המיידית של ריהוט לגן היתה ריהוט מתכת הכולל שולחן וכסאות, עם מראה קלאסי ואלגנטי. אולם היום רבים נוטים לבחור דווקא בריהוט גן נמוך יותר, עשוי עץ, שמשתלב בצורה נהדרת עם חלק הטבע הקטנה שבביתכם.

אז איך להכניס צבע לרהיטי הגן? ובכן, קודם כל כדאי להבין שריהוט העץ מגיע בצבע העץ המוכר והמשגע, שהולך מעולה עם כל צבע שתבחרו. בחירת המזרנים צריכה להיות בהתאם לגודל הריהוט, ומומלץ לבחור להם צבע חי שישמור על הריהוט שמח וצבעוני.

בנוסף, כדאי לבחור כריות נוי מתאימות להשלמת התמונה, ואם מדברים על להכניס צבע לרהיטי הגן – שילוב של צבע כרית אחד עם צבע מזרן אחר יכול להעניק ססגוניות וגיוון לריהוט הגן שלכם.

איך שומרים על ריהוט הגן?

כחושבים איך להכניס צבע לרהיטי הגן, חשוב לחשוב גם על איך שומרים על הצבע והריהוט במצב לא פחות ממעולה. היות והחצר שלכם היא מרחב חיצוני וחשוף למזג האוויר המשתנה, לעיתים הריהוט נפגם בעקבות השמש החזקה שגורמת לצבע לדהות, והשילוב עם הגשם שמרטיב אותו והמזרנים שסופגים את הנוזלים ואז חשופים שוב לשמש, עלול להיות שילוב קטלני.

על מנת לשמור על ריהוט הגן במצב תקין, יש להצטייד מראש בכיסויים איכותיים, מניילון או כל חומר אחר שמסוגל לדחות את המים מפני פגיעה בריהוט.

להכניס צבע לרהיטי הגן עם חברת Woodlee

חברת Woodlee הממוקמת באשדוד מציעה לכם מגוון רחב של ריהוט גן, כריות ומזרנים לריהוט גן, בדים מיוחדים, עיצוב מידות רהיטים לפי בקשה אישית ועוד. באתר החברה תוכלו לבחון את הריהוט המוצע לכם וכן לשחק עם צבעי הריהוט. בצורה זו תוכלו לקבל המחשה מדויקת לאיך ריהוט הבית שלכם עומד להיראות, ואתם כמובן מוזמנים גם לבקר בחנות עצמה ברחוב המתכת 36 ולהתרשם במו עיניכם. תהנו!

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה