חיפוש
חיפוש

על מה חובה להסתכל כאשר רוצים לרכוש משרד?

רבים יסכימו כי אין דבר יותר מסובך מאשר ניהול עסק.

כאשר אנו מנהלים עסק יש כל כך הרבה דברים שאנו צריכים לקחת בחשבון כמו שיווק, הנהלת חשבונות, ניהול משאבי אנוש, תפעול, ניהול מלאי ועוד ועוד.

ואת יודעים מה יש עוד משהו חשוב ביותר בניהול עסק וזה השאלה איפה המשרד של העסק ימוקם.

עלינו להבטיח כי נקנה משרד איכותי וזאת משתי סיבות עיקריות.

ראשית ככל שהמשרד שלכם יהיה יותר טוב כך הלקוחות שלכם יתרשמו מכם יותר ולכן ירצו יותר לעשות אתכם עסקים.

שנית המשרד משפיע על ביצועי העובדים שלכם וככל שהוא יהיה יותר טוב כך העובדים יעבדו בצורה יותר טובה.

אם תאם רוכשים משרד חדש אתם חייבים להבטיח כי הוא יהיה מתאים לכלל העובדים בעסק שלכם ושהוא לא יהיה קטן או גדול מדי לעסק שלכם ועל כך חובה להסתכל.

 

עלות המשרד – חלק מרכזי בשיקולי הקנייה

אם כן אין ספק כי הגדול של המשרד הוא קריטי וזה משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון לפני קניית המשרד אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי זה ממש לא הדבר היחיד שאנו צריכים לבחון לפני קניית המשרד. לצד זאת אנו חייבים לבחון את עלות המשרד. לכל בעלים של משרד יש כסף פנוי המאפשר לו לקנות את המשרד שבו הוא רוצה. עלינו להבטיח כי עלות המשרד שאנו רוצים לקנות תתאים לכמות הכסף הפנוי שיש לנו וכך נבטיח כי הקנייה תהיה חכמה ומוצלחת במיוחד ותשרת את בעלי המשרד בצורה הטובה ביותר שאפשר.

 

ההשפעה של מיקום של המשרד על הקנייה שלנו

לצד עלות המשרד והגודל שלו אנו חייבים לבחון דבר נוסף וזה את המיקום של המשרד. כאשר אנו מעוניינים לקנות משרדים למכירה בתל אביב עלינו להבטיח כי המשרד ימוקם במקום עם תחבורה נגיש ועם מסעדות וכך יאפשר לעובדים שלנו ליהנות מגישה נוחה למשרד שלנו. עליכם להבין שאם הגישה למשרד שלכם היא לא נוחה אתם יכולים להפסיד עובדים מעולים אשר יעדיפו לעבוד במקום יותר נגיש ויותר נוח. לכן כאשר אתם באים לקנות את המשרד אתם צריכים לבחון את הכבישים המובילים למשרד לוודא כי אין בהם הרבה פקקים ולצד זאת לבחון את התחבורה הציבורית המגיעה למשרד או לאזור שלו וכך להחליט האם המשרד עונה על הצרכים שלכם.

 

עיצוב המשרד -נקודה חשובה ביותר שאסור לזלזל בה

עוד דבר שאנו צריכים לבחון כאשר אנו עוסקים בנושא של משרדים למכירה זה הנושא של עיצוב המשרד. ככל שהמשרד יהיה מעוצב יותר טוב כך הלקוחות יתרשמו יותר ממנו וכך הם ירצו לעשות אתכם יותר עסקים ולכן חשוב להשקיע בעיצוב המשרד לאחר הקנייה שלו ולא לזלזל בנקודה זו.

 

כסף ובית

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה