חיפוש
חיפוש

3 כלים שיעזרו לך לחיות את החיים ברמה גבוהה יותר

תקופת הקורונה גרמה לאנשים רבים לעצור לרגע, להביט מסביב ולתהות איך אפשר לשנות את רמת החיים הנוכחית שלהם? הסגר הראשון ואלו שהגיעו אחריו שינו את החיים של רבים מאתנו.

יש מי שבחרו בתקופה זו לשנות את תחום העיסוק שלהם,

יש מי שבחרו לשנות את מקום המגורים

ויש מי שנשארו באותו מקום ועיסוק ובחרו לשנות רק את אורח החיים שלהם באמצעות כלים שונים.

בשורות הבאות, נציין בפניכם את 3 הכלים הנפוצים ביותר שנעשה בהם שימוש בידי אנשים שונים במהלך תקופת הקורונה. אנו ממליצים לכם לקרוא בעיון וליישם את הכלים שמתאימים לכם:

  1. מעקב אחר הוצאות והכנסות

אם הפקידה מהבנק מתקשרת אליכם לעיתים קרובות ומזכירה לכם שאתם צריכים להגדיל את ההכנסות (או למצוא דרך אחרת לכסות את המינוס), סביר להניח שאתם נמצאים בלחץ באופן יום יומי. הרי אי אפשר ליהנות מהחיים באמת בזמן שחשבו הבנק שלכם נמצא בחובה. לכן, אתם צריכים להתחיל לבצע מעקב אחר ההוצאות וההכנסות שלכם.
מעקב אחר הוצאות והכנסות נחשב לכלי הכרחי שיאפשר לכם לחיות חיים קצת פחות לחוצים מבחינת הפן הכלכלי.

 

  1. מיינדפולנס

אם אתם מזדהים עם הנכתב בסעיף הקודם (וגם אם לא), סביר להניח שאתם חווים סטרס לעיתים קרובות.
כדי להתמודד עם המצב, אתם צריכים להכיר את הכלי שעזר לנו ולרבים אחרים במהלך תקופת הקורונה, מיינדפולנס. חשוב לנו להבהיר כי הכלי מלווה אותנו בכל יום מאז שהכרנו אותו. מדובר בשיטה שמאפשרת לנו לנשום עמוק ולהיות רגועים במצבים שעשויים להיות מלחיצים. אם טרם הכרתם את השיטה ו\או אם טרם תרגלתם אותה, אנו מזמינים אתכם לגלוש לאתר שבו תוכלו למצוא את כל המידע בנושא.

 

  1. גישה חיובית לחיים

לפני כמה שנים, כשטיילנו בהודו הרחוקה, פגשנו בגורו עני. הוא ישב בכל יום, באותה פינת רחוב עם חיוך פרוש מאוזן לאוזן. בכל פעם שעברנו לידו, בדרך לעוד ישיבה בבית קפה מקומי עם חברים, תהינו איך זה יכול להיות שהוא תמיד מאושר?
באחת הפעמים, החלטנו שאנחנו מפסיקים לתהות ועוצרים לבדוק. ניגשנו אל הגורו, שלבש בגדים מרוטים והיה נראה חסר כל ושאלנו אותו, איך זה יכול להיות שהוא תמיד מאושר?
הגורו חייך לעברנו עוד יותר ואמר שלא משנה מה קורה לו, הוא תמיד בוחר להתמודד עם המצב בגישה חיובית.
הוא מאמין שכל דבר שקורה לו בחיים, קורה מסיבה מסוימת, וכל עוד הוא חי ביקום הזה, הוא צריך להיות מאושר.
לדבריו, מאז שהוא דוגל בגישה החיובית לחיים, הוא מרגיש הרבה יותר חיוני ובריא.

אלו היו 3 הכלים שיעזרו לכם לחיות את החיים ברמה גבוהה יותר.
אנו ממליצים לכם ליישם אותם בהקדם ולספר לחברים שלכם אודותיהם.

 

אישה עושה יוגה

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה