חיפוש
חיפוש

לילדים שאוהבים רכבים – הכל על חוג קארטינג

הקורונה השאירה אחריה כל מיני השפעות ואחת משמעותית מביניהן היא ההשפעה על דור הילדים שלמדו בבתי הספר בזמן הסגרים. הסגרים הובילו לריחוק חברתי, המון למידה במסכים וזמן בית. עד היום ההשפעות החברתיות על הדור הצעיר לא עזבו והעיקרית בינהן היא התלות במסכים וחסך ביציאה מהבתים. אז אם גם אתם מפחדים שהילד ישכח מהעולם שבחוץ ופשוט יסתגר כל היום בנייד? תשלחו אותו לחוג קארטינג!

 

מהו חוג קארטינג

חוג קארטינג נועד להכיר את ילדכם לתחום המוטוריקה. בדומה למירוצי פורמולה 1 תחום המוטוריקה הוא תחום של תחרויות רכב וביניהם חוגי הקארטינג. בחוג הילדים שלכם יוכלו לחוות ממסלולי המרוצים, להכנס לתחום הרכבים וגם לחוות קצת אנדרנלין כבישים.

קארטינג

למי מתאים החוג

חוג הקארטינג נועד לכל מי שרוצה לחוות קצת נהיגה תחרותית, לאנשים שמתעניינים ברכב ובמוטוריקה, למעריצים קבועים של פורמולה 1 וגם לכל הילדים שרוצים ללמוד כישורים לא שגרתיים. בנוסף אם הילדים שלכם כבר מתעניינים ברכבים אך עדיין צעירים מדי כדי להוציא רישיון, הקארטינג הוא דרך מצויינת לחוות את הכביש.

 

מהו ספורט מוטורי

ספורט מוטורי הוא כל הענף שמתעסק ברכב, תחרויות אופנועים, קארטינג, פורמולה 1 ועוד. הספורט הוא ספורט אתגרי לכל דבר והוא דורש יותר ניסיון ולימודים משידעתם. בתוך הספורט המוטורי קיים גם כל התחום של מכונאות רכב שהוא מעניין בפני עצמו.

 

איפה נרשמים

מסלול מרוצים הוא לא דבר שקיים בכל מקום, וגם חוגי הקארטינג אינם נמצאים בכל מתנ״ס קהילתי. את חוגי הקארטינג נמצא במקומות יעודיים שמתמחים בספורט מוטורי ומאפשרים להשתתף בו בתנאים מוקפדים כדי לשמור על הבטיחות. לדוגמא האקדמיה למרוצים שכוללת קורסים לנהיגת מרוצים, חוגי קארטינג ואפילו מארגנת אליפות ארצית בתחום.

קארטינג

אם עדיין לא השתכנעתם הנה כמה יתרונות בהרשמה לחוג קארטינג-

  • פעילות ספורטיבית- כל פעילות גופנית היא טובה לגוף ולנפש, וספורט מוטורי הוא דרך מצויינת להתאמן.
  • יציאה מהבית- בעידן הטלפונים חשוב לצאת קצת החוצה ולחוות דברים שהם לא רק דיגיטליים. כל הורה מספר בנוסטלגיה על איך הוא היה יוצא לשחק ברחובות כילד,  כיום נדמה שאת רוב חיי החברה והזמן ילדים יכולים להעביר ברשת.
  • עולם של ידע- תחום המוטוריקה הוא תחום מגוון ומלא בתתי נושאים מעניינים. מכונאות רכב, ספורט אתגרי, כוחות משיכה ופיזיקה, מסלולים ומירוצים. כל אלו בחוג אחד.
  • כיף- קארטינג זה פשוט כיף. הריגוש שבמסלולים הוא ממכר ומלא אנדרנלין.

 

לסיכום

חוג קארטינג הוא חוג אתגרי, מלא בחוויות ולמידה. דרך חוג אחד ילדכם יוכל להכנס לכל עולם הרכב והספורט המוטורי, תוך יציאה מהבית, הרחבת אופקים והנאה. מקומות כמו האקדמיה למרוצים דואגות למסגרת מקיפה כדי לאפשר התנסות בעולם המוטורי ואפילו להתקדם בתחום. אל תפחדו לשלוח את ילדכם לנסות משהו חדש.

קארטינג

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה