חיפוש
חיפוש

לימודי קולנוע בישראל – כל מה שרציתם לדעת

קיבלנו לאחרונה פניות רבות מצד גולשים שביקשו לקבל המלצות אודות מסלולי לימוד שונים ומגוונים שמוצעים במכללות שונות ברחבי הארץ. הדבר גרם לנו לצאת בניתוח מעמיק וביקורתי שיאפשר לכולם להכיר במכללות הטובות ביותר ובתוכן שמועבר בקורסים השונים שלהן. במדריך הנוכחי והשלישי בסדרה, יצאנו לבדוק את תוכניות הקולנוע המובילות. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את כל המידע שריכזנו בנושא.

 

מתכננים ללמוד קולנוע? כדאי שתכינו את עצמכם ללימודים מרתקים במיוחד!

החיים שלכם הולכים להיראות אחרת לאחר שתיקחו חלק בלימודי קולנוע. שיחות שערכנו עם סטודנטים לשעבר שלמדו את התחום ועוסקים בו בימים אלו ממש, גרמו לנו להבין כי לימודי הקולנוע מאפשרים לסטודנטים להכיר בכל תחומי העשייה שנוגעים לתחום. הנה כמה תחומים בולטים שנמסרו לנו בהקשר זה:

  • בימוי עלילתי
  • תאורה
  • הפקה בקולנוע
  • עריכת סאונד
  • תולדות הקולנוע
  • לימודי משחק מול מצלמה ועוד

לימודי קולנוע בישראל

מה עושים עם תואר ראשון בקולנוע?

סביר להניח ששאלתם את עצמכם מה תוכלו לעשות לאחר שתקבלו את התואר הנכסף בלימודי קולנוע (או שההורים שלכם ביקשו לדעת ולא ידעתם בדיוק מה לענות). אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי לימודי קולנוע יפתחו בפניכם אפשרויות מגוונות. כך שכל אחת ואחד מכם יוכלו לבחור את האפשרות המתאימה להם ביותר. נציין כי לאחר סיום הלימודים, ניתן להשתלב בתפקידי בימוי בתחום הקולנוע, הטלוויזיה, הסאונד, העריכה ועוד. אם לא די בכך, ניתן גם להשתלב בסטודיו פרטי שעוסק בעבודות וידאו, באולפני הקלטות וכו'.

 

בחירה במכללה ללימודי קולנוע – אינה עניין של מה בכך

מי שלמדו את התחום ציינו בפנינו בקצרה אודות החשיבות בבחירת מכללה מומלצת. נאמר לנו כי הבחירה הנכונה צריכה להתבצע לאחר שנעשה בירור אודות המנחים והמרצים, הסילבוס ורמת הלימוד במקום. לא נשאיר אתכם ללא הסבר בנושא זה ונציג בפניכם בפסקה הבאה את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם להגיע אל מקום הלימוד המומלץ ביותר בתחום.

לימודי קולנוע בישראל

כך תבחרו את המכללה המתאימה לכם ביותר

בחירה נכונה במכללה שמציעה לימודי קולנוע צריכה להיעשות תוך בירור מקיף ברחבי הרשת. אנחנו למשל העלינו פוסט בנושא בקבוצות פייסבוק שונות וביקשנו לקבל המלצות על לימודי קולנוע מסטודנטים שלומדים כיום או למדו בעבר את התחום. אנו מוכרחים לציין כי קיבלנו עשרות המלצות על מכללת בית ברל שגרמו לנו להבין כי זה המקום המקצועי והמומלץ ביותר. אנו מציעים לכם לבדוק את העניין בעצמכם, כדי שתוכלו להכיר את המכללה באופן מעמיק ולהתרשם ממנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל האינפורמציה החיונית שיש לדעת בנוגע ללימודי קולנוע בישראל. בשלב זה יש בידיכם את הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק לפנות אל מכללה מוכרת ומומלצת, כדי לקבל את הסילבוס של המסלול ולבדוק את ההתאמה שלכם. נאחל לכם בשלב זה שיהיה בהצלחה!

לימודי קולנוע בישראל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה