חיפוש
חיפוש

ליפטר השכרת במות וציוד הרמה בכל הארץ

עולם במות ההרמה הוא חלק בלתי נפרד מכל תחום המשלב עבודה בגובה. השירות המוענק על ידי חברת השכרות של ציוד הרמה מבוקש על ידי עסקים ובנייני משרדים, אך גם על ידי אנשים פרטיים המבקשים שירותי מנוף למעברי דירה. במאמר זה נרחיב אודות השירותים השונים שמציעות חברות השכרת במות וציוד הרמה, כמו ליפטר.

 

עבודה בגובה

בתחומים רבים נדרשת עבודה בגובה, כמו עבודות תחזוקה, שיפוצים, גינון והובלת ציוד. כל עבודה כזו מוכרחת להתבצע בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר, בשל פוטנציאל הסיכון הכרוך בעבודות אלו, וכמו כן חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. בין אם מדובר בתחזוקת עמודי חשמל או הובלת מקרר וספות במעבר הדירה, חובה להשתמש בציוד מקצועי שמעניקה שירותי השכרת במות וציוד הרמה לשלל מטרות, כמו חברת ליפטר, שמאפשרת שימוש בציוד חדיש ובעלויות נוחות.

 

במת מספריים

במת מספריים הינה במת הרמה חשמלית, המשמשת נשיאת אנשים וציוד רב ובעלת כושר העמסה גבוה. היא מתאימה את עצמה לסוג העבודה, אך נפוצה בעיקר לעבודות פנים ועבודות בגובה בחללים סגורים- לרבות מחסנים לוגיסטיים, התקנת שילוט, עבודות ניקיון בגובה, עבודות שיפוץ וכן הלאה.

היא משלבת יכולת ניידות גבוהה לצד שימוש במנוע חשמלי עוצמתי וזמן הרמה והורדה מהיר במיוחד. יתרונה הבולט של במה זו היא הבטיחותיות שלה, והמנוע החשמלי שלה שקט במיוחד, מה שהופך אותו ליעיל למדי כאשר נדרשת עבודה בסביבה הומה אדם.

 

מנוף הרמה

מנוף הרמה קטן הוא כלי הרמה אפקטיבי במיוחד כאשר מדובר בעבודות בשטח קטן, כמו למשל מעברי דירה. שימוש במנוף חוסך זמן רב ועלות השכרתו לא עולה על כמה מאות שקלים בודדים. מנוף ההרמה מאפשר עלייה של איש מקצוע אחד או שניים לצד ציוד ויכול לשאת עד כמה מאות קילוגרמים. כאשר מדובר במעברי דירה, הוא בהחלט מאפשר עבודה יעילה יותר, במיוחד עבור גישה לקומות גבוהות.

 

במת הרמה מפרקית

במת הרמה מפרקית נחשבת לפאר היצירה של עולם ציוד ההרמה. היא משלבת מספר יתרונות של סוגי במות הרמה, והזרוע המפרקית המתכווננת שלה נחשבת לשובר שוויון משמעותי בעולם ההרמה. הבמה משמשת בין היתר לעבודה באצטדיונים, אולמות אירועים, במות הופעה, מרכזים מסחריים והזרוע המפרקית שלה מאפשרת טווח תנועה רחב והגעה לגובה של עשרות מטרים. יכולת הנשיאה שלה היא כשל מעלית, ועד חמישה אנשים יכולים לעלות עליה בבטחה.

לסיכום, קצרה היריעה מלהכיל את כמות ציוד ההרמה המגוון שהחברות השונות מציעות את השכרתו. עבודה בגובה היא בראש ובראשונה עבודה בסיכון גבוה, לכן יש לוודא שכל ציוד ההרמה מושכר מידי חברה מקצועית ומנוסה, שהציוד עובר תחזוקה שוטפת ושאנשי המקצוע ותיקים ולמודי ניסיון. כך תוכלו להבטיח עבודה בגובה בטיחותית, משתלמת ויעילה במיוחד, לכל צורך שהוא.

ציוד ברמה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה