חיפוש
חיפוש

למה כדאי להזמין משלוחי בשר בתל אביב?

מי מאיתנו לא חוזר הביתה גמור לאחר יום עבודה? מי מאיתנו לא מרגיש שאין לו מספיק זמן ביום ושאם תוסיפו לנו משימה אחת אנחנו נקרוס? התוצאה של זה היא שאנחנו מתפשרים בדברים רבים, ביניהם איכות הבשר שאנחנו קונים לנו ולילדים שלנו. במאמר הבא אסביר לכם את הבעייתיות של העניין.

 

בשר טרי לעומת בשר קפוא

כאשר אנחנו קונים את הבשר שלנו בסופר במהלך הקניות הרגילות, אנחנו הרבה פעמים מתפתים לקנות בשר קפוא ארוז, עקב מחיריו הזולים יחסית. הבעיה בכך היא שבשר קפוא משמעותית פחות בריא מבשר טרי מהקצביה. כאשר מקפיאים בשר, הוא מאבד מערכיו התזונתיים – ויטמינים כמו B12 וברזל, מינרלים למיניהם וכו'. בנוסף, בשר קפוא מכיל חומרים לא בריאים שמטרתם לשמר אותו. כאשר אתם מזמינים משלוחי בשר בתל אביב מהאטליז, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מזמינים בשר בריא ואיכותי.

 

חיסכון בזמן

יכול להיות שאתם מודעים לאיכות הגבוהה בהרבה של בשר טרי לעומת בשר קפוא ונוהגים לקנות בשר טרי מהקצביה בסופר במהלך הקניות הרגילות. הבעיה בכך היא שבסופרים יש פעמים רבות תורים ארוכים בקצביה, המעכבים את הקנייה שלנו משמעותית. בנוסף, אם התור ארוך מדי, אנחנו הרבה פעמים מתייאשים וקונים בשר קפוא.

כשאתם מזמינים משלוחי בשר, אתם חוסכים לעצמכם את כאב הראש של עמידה בתור בקצביה בסופר. במידה ואתם קונים את הבשר שלכם בקצבייה באופן קבוע ונוסעים בכל פעם במיוחד לקצביה, חבל על הזמן שלכם!. תוכלו להזמין משלוחי בשר דרך הטלפון, והבשר יגיע אליכם עד הבית. תופתעו לגלות כמה זה שווה לכם לחסוך את הזמן הזה של עמידה בפקקים, מציאת חניה ואת הלחץ של עוד דבר שאתם צריכים להספיק היום.

 

נוחות

מה יותר נוח מלהזמין משלוח מהספה שלכם בבית? אתם לא צריכים אפילו לקום מהמיטה. כל סוג בשר שתרצו יגיע ישירות אל פתח הבית שלכם בזמן קצר מאוד.

 

מחיר זול

הזמנה דרך האינטרנט או דרך הטלפון יכולה להיות יותר משתלמת עבורכם מבחינה כלכלית. כך תזמינו בדיוק את מה שאתם צריכים ולא את מה שקופץ לכם לעין, ותוכלו להיות מדויקים עם הכמויות שאתם צריכים.

 

לסיכום

אין ספק שיש יתרון בלראות את הנתחים הגדולים בעיניים ואני בטוחה שחלקכם נהנים מזה. אבל אין דבר יותר נוח ופשוט מלבצע משלוחי בשר מהספה שלכם בבית. כך תוכלו לחסוך זמן וכסף ולהיות בטוחים שאתם לא מתפשרים על איכות הבשר שלכם כי אין לכם זמן לנסוע לקצבייה.

משלוחי בשר בפרט ומשלוחי אוכל בכלל יכולים לשדרג לכם את איכות החיים. זו דרך שתאפשר לכם להזמין מה שתרצו ללא כלל טרחה. גם אם אתם רגילים לדרך מסוימת, אל תהססו לנסות דרך חדשה, זו כנראה תהיה הדרך המועדפת אליכם מאותו רגע שתנסו.

משלוחי בשר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה